Revelatii - Melissa De La Cruz (Sange Albastru vol 3)




Descriere: 
                    Mostenirea sangelui lui Schuyler Van Alen tocmai a fost pusa la indoiala: face ea parte dintre cei cu Sange Albastru, sau prin vene ii curge sinistrul Sange Argintiu? In vreme ce controversa se adanceste, Schuyler este abandonata in casa familiei Force, sub acelasi acoperis cu Mimi Force, rivala ei cea vicleana, si cu Jack Force, dragostea sa interzisa.
Dar cand stravechea temnita a unui demon puternic este distrusa de cei cu Sange Argintiu in Rio de Janeiro, Strabunii cu Sange Albastru au nevoie de Schuyler de partea lor. Miza e mare si batalia sangeroasa; iar acum Schuyler trebuie sa aleaga intre datorie si pasiune, intre dragoste si libertate.
Romantism, glamour, credinte vampiresti, toate se impletesc in mult asteptatul volum al treilea din saga Sange Albastru a Melissei de la Cruz.





Parerea Mea: 
                   Seria devine din ce in ce mai buna ..chiar m-a impresionat "Revelatii" .
Inainte de volumul 3 .. daca ma intreba cineva cu cine ar trebui sa fie Schuyler as fi spus clar JACK dar dupa volumul 3 nu mai sunt asa sigura adica da Jack si Sky se potrivesc de minune dar imi era asa mila de Oliver , in tot volumul era ceva gen "poor Ollie "  era asa ca si un catelus abandonat si cred ca din cauza asta m-am atasat mult de personajul lui ,  imi amintesc cand citeam primul volum al seriei cand nu il suportam pe Oliver ma gandeam ca o sa fie un obstacol intre Jack si Sky , acel personaj enervant ba  chiar o tachinam pe Adry (ei ii placea Oliver) ii spuneam ca Ollie vine de la Oliță ...revenind ,  singurul lucru care nu mi-a placut a fost Mimi .Doamne cat o urasc pe fata asta , cu toate fitele ei si moacele gen pamantul-se-invarte-in-jurul-meu ...dar mna, trebuie sa existe si un personaj de genul , nu?
            Iar finalul , finalul a fost preferatul meu desi a fost trist chiar mi-a placut .



Nota:     3.5 / 5


                                                        Love ya ,                                      


Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.