❅ Frig si iar Frig... :( ❅

    Offff , e atat de frig afara . Suntem in Martie de ce ma simt ca si in  Ianuarie :-? Eu  care faceam dansul  fericiri ca vine primavara acum ce sa mai zic :( ?!
Am racit din cauza schimbarii de la  frig la cald si din nou la frig 

Vouă  va place iarna ? Sau aşteptaţi  căldură ? Mie una mi-e milă de  păsările ce au venit in tara  si pomi ce doar acum imugureau. Daca ati vedea cum arata biroul meu...e tot plin de medicamente ,ceaiuri si servetele :))  


    Voi cum va simtiti ? 


          


Share this:

CONVERSATION

14 comentarii:

  1. Eu cred că tocmai am început să răcesc, e aşa frig afară şi simt că fiecare părticică din mine îngheaţă. Daa, ce iarnă frumoasă avem primăvara asta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indoapate repede cu medicamente , ajunge o racita nu vreau sa avem o blogosfera de raciti :)) Daa , ce iarna frumoasa in Martie :)))

      Ștergere
  2. Cum ma simt?Obosita,am obosit cu asa vreme ,,placuta" tot timpul :))...dar na!Aaa si apropo sa nu uit,ai un blog foarte dragut^.^.
    Ai grija de tine!Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aww , mersi mult , eu ti-am zis deja ca iti ador blogul , este unul dintre favoritele mele :* sper sa treaca vremea asta ,,placuta" pupici:*:*

      Ștergere
  3. Eu una chiar îmi mai doream o repriză de iarnă, aşa că am fost foarte bucuroasă când am văzut că a nins, m-am simţit încărcată cu energie. Dar fireşte că nu e convenabil să răceşti şi să te îndopi cu medicamente. Să te faci bine repede! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine ca macar una sa se bucure de vremea de afara :D , asta sper si eu :*

      Ștergere
  4. :)) Mama cum arata omul ala inghetat :)) Zici ca sunt eu,dar pe interior. :)) Detest iarna! Detest frigul! Mie imi plac hainele subtiri,timpul(cel adevarat) de primavara cu timp caldut,o geaca subtire si tricou cu tenisi in picioare,ochelari de soare... Iarna e frig si nasol. Credeam ca nu se mai opreste ninsoarea...TT.TT

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) tricou si tenisi , ochelari de soare caldura ohh, sa revenim:))..... la voi s-a oprit ninsoarea ? la noi (timisoara) ninge all the time @.@

      Ștergere
    2. La noi,in Baragan,in Calarasi,un oras unde nu se intampla nimic,aproape de Bucuresti, s-a oprit ninsoarea,dar dimineata prapad. Detest sa merg pe jos cand ninge la scoala. All the time? Cum rezisti? Detest frigul!!!

      Ștergere
    3. Pai rezist ca stau in casa pentru ca sunt racita , si nu ies deloc afaara :)) SI EU IL DETEST !!

      Ștergere
  5. Azi toată lumea la școală mi-a urat Crăciun Fericit. Da, ei așteaptă Crăciunul cu zăpada de afară:)) Mie îmi place zăpada. O iubesc. Nu îmi place vara, decât fiindcă nu avem școală: în rest, cu ce te ajută să transpiri și să mori de sete? Nu așa privește moi lucrurile:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. WoW Vero cum sa iti placa iarna :O nu zic , e draguta dar m-am cam saturat de ea suntem in Martie haide o data calduro :)) eu iti urez deja Paste Fericit eu tot visezz la caldura ;))

      Ștergere
  6. off .. imi pare rau de tine :* sii eu ma simt nasol ! si afara este foarte frig ...Imi amintesc ca anu trecut in martie mergeam in pantalonii scurti!!Ciudatt..!!

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.