Leapsa Cuplurilor ❣

     

Buna , ce mai faceti? Am vazut ca mama a avut  succes cu recenzia :)) cred ca o sa  raman fara blog mama mi-l v-a fura   :))
Si de la dragutele  de Adry❤  si  Krisz o leapsa a cuplurilor , mersi  mult fetelor  chiar ma plictiseam de moarte >:D<. 


Reguli:    

   1.Numeşte 10 cupluri preferate din toate cărţile/filmele/serialele posibile.

    2. Răspunde la întrebări.

3.Nu te uia la înterbări înainte! (m-am uitat  pe blogul lui Adry si Krisz dar serios  ca le-am uitat deja , pentru prima oara ma bucur ca sunt o uituca .:)) )




Cuplurile :  1. Patch si Nora ( Ingerul Noptii)
                 
                    2.Zoe si  Erick ( Casa Noptii)

                    3.Luce si Cam (Damnare)

                   4.Shelby si Austin (Nu plange sub clar de luna)
                  
                   5.Cassie si  Nick (Cercul Secret)

                   6.Elena si Damon ( Jurnalul Vampirilor)

                  7.Cammie si Zach ( Fetele Gallagher) 

                  8.Brandon si Nikki ( Insemnarile unei Pustoaice)

                  9.Cass si Tim (Fantomele Ne Stiu Toate Secretele)

               10. Sookie si  Eric (Vampirii Sudului)



Intrebari:



            1. Îţi mai aduci aminte scena/ episodul/ fragmentul în care ai început să îi preferi pe cei de la numărul 6?


1.Elena si Damonel , pai pe Damonel l-am iubit din prima a fost 
dragoste la prima vedere. Cred ca i-am preferat si mai mult dupa faza in care Damonel plange cand o constrange pe Elena.


.2. Caracterizează-i în câteva cuvinte pe cei din cuplul 2.

2.Zoe si Erick au fost pentru o scurta perioada impreuna dar cateva cuvinte hmm... instabili, simpatici, frumosii:>



3. Ţi-ai imaginat vreodată cum ar arăta personajele din cuplul 4?


3.Shelby si Austin , da mi-am imaginat ei arata cam asa:

 




4. Dacă perechea 7 s-ar despărţi cum ai reacţiona?


Cammie si Zach , nu se poate cred ca as turba :)))




5. De ce sunt cei din cuplul 1 atât de importanţi?



Aww , Patch si Nora cum sa nu fie importanti??!! O.O sunt pur si simplu A-D-O-R-A-B-I-L-I ii ador , sunt doi Ingerasi .  :>  



6. Este cuplul 9 pe bune sau doar o glumă? 

Sunt cat de pe bune se poate :)) :>


7. Dintre toţi, care au cea mai mare chimie?

Hmm...pai cred ca Patch si Nora , habar nu am .


8. Dintre toţi, care au cea mai puternică legătură ?


Well, hmm...Elena si Damon sau tot Patch si Nora , habar n-am :-?


9. Dacă ar fi să le dai un sfat celor din cuplul 10, ce le-ai spune?



Le-as spune sa ...... habar n-am  ce le-as spune :)) sa ramana pentru totdeauna  un cuplu.


10. Care dintre perechi a rezistat cel mai mult?

Grea intrebare , fiecare dintre ei s-a despartit cel putin o data , multi din ei au ramas impreuna dar hai sa zic unul  Shelby si Austin :D



11. De câte ori s-au despărţit cei din cuplul 6

Pai , de 2 ori cred sau o data ?? nu mai stiu :-?



12. Dacă lumea ar fi invadată dintr-o dată de o apocalipsă, cine ar supravieţui?

Cu siguranta  Zach si Cammie doar sunt niste agenti antrenati pentru orice :D



13. Şi-au ascuns cei din cuplul 7 relaţia cu un motiv?




Nu , nu cred :D 


14. Mai sunt cei din cuplul 4 împreună?


Da , yeey :D



15. Este perechea 10 reală?



In ce sens ? O.O pai sunt si personaje intr-o carte dar este si serial dar impreuna in viata reala  nu cred ca sunt , habar n-am nu m-am interesat :))



16. Dacă cele 10 perechi ar fi puse în Jocurile Foamei cine ar câştiga?



Pai nu am citit JF (inca) dar cred ca Patch Si Nora ei sunt foarte rezistenti :D


17. A încercat vreodată cineva să saboteze perechea 5? 



Da , Adam si  destinul :)))




18. Care pereche ai apăra-o până la moarte?


Wow toate le-as apara , dar una dintre ele Patch si Nora .



19. Ce ai schimba la perechea 3?


Luce si Cam nu au fost impreuna  desi  era  fooarte aproape , as obliga-o sa fie cu Cam si sa nu mai fie toata chestia aia cu Cam inger si nush ce vreau un Cam ca la inceput normal (human) 



20. Dacă o vrăjitoare rea ar coborî din cer şi ţi-ar spune să desparţi o pereche pentru totdeauna că altfel le va despărţi ea pe toate, pe care ai alege s-o strici?

Ooo, vai , cred ca as batuci-o putintel :)) dar daca ar fi foooarte insistenta si nu as avea incotro pai Nickki si Brandon :(



Daca ati citit toata postarea sunteti obligati sa o luati :) In special 

Rose , Mada , Xena :)) , Starfire :)) , Vero , Furelise , Wild Rose , 

Livia , Alexandra C , Oana , ohh ce mai luati-o toti!!




Share this:

CONVERSATION

18 comentarii:

  1. :))) Si eu o sa o fac in seara asta :)) Pe langa faptul ca ma casapeste Adri, si probabil si tu, mi se pare foarte interesanta >:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Cu placere >:D< Sa ma anunti cand ai terminat-o :* Abia astept sa iti vad raspunsurile :>

      Ștergere
  3. Mersi mult Bubbles! :) Chestia este ca nu am citit atat de multe carti ca sa am atatea perechi de scris sau cel putin nu le cunoasteti voi si nu stiu daca o fav. :( Sorry,dar chiar nu am atatea cupluri. Sunt 10 si nu am cunoscut atatea... Incerc,nu promit nimic. Hugs! Xena te imbratiseaza! Sper sa nu te strivesc de la armura! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa iei si din filem :> , vezi tu :D , hugs back , si eu sper, sunt prea tanara ca sa mor strivita :)))))

      Ștergere
    2. O sa incerc! Imediat ce primesc laptop-ul! :) Care nici macar nu a venit sa-l ia informaticianul...
      Ma rog! :)) Off,tinerea asta! Ma bucur ca ai supravietuit imbratisarii mele! :))

      Ștergere
    3. :)) Da am supravietuit :)) Daca o faci sa ma anunti :D

      Ștergere
  4. hehe, mă bucur că ai făcut-o!! :)) e funky :o3 felicitări!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc , acum imi vin 12000 de cupluri , si cand am facut postarea nu imi venea nici macar unul :)) Inspiratia ma abandoneaza cand postez :))

      Te pupicesc :*:*

      Ștergere
  5. Hei Bubbles imediat mă apuc de leapşă.Mersiiii :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce misto ee! Abia astept sa o fc si oe asta :3

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru leapsa,si scuze pentru ca n-am facut-o pana acum...Te pup scumpo :*

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.