Provocare de 10 zile #1

Buna dragilor , am gasit o provocare foarte interesanta pe blogul lui Rose^_^ . In fiecare zi (timp de 10 zile)  trebuie sa postez o mica provocare.


                        

1.Cinci celebrităţi pe care ai un crush
2.O scrisoare către cineva, oricine
3.Momente jenante
4.Un animal pe care ţi-ar plăcea să-l ai
5.Ce ai făcut azi + poze
6.Ultima carte citită
7.Despre versiunea ta de acum un an sau doi
8.Turn offs/ ons
9.Lucruri de care îţi e teamă
10. Lucruri care te fac fericit/ă în acest moment


Am sa postez prima postare maine , pentru ca am fooarte multa treaba am 3 teste maine si mai am de invatat la fizica si chimie X_X, si  btw provocarea poate sa o ia cine doreste . 

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.