Recenzie: Mic dejun la Tiffany de Truman Capote





 Descriere : Mic dejun la Tiffany este povestea unui scriitor care isi aminteste ca a cunoscut-o in urma cu cincisprezece ani, pe cand locuia intr-un vechi apartament din New York, pe Holly Golightly. In scurt timp, scriitorul si tanara cu apucaturi stranii, pe a carei carte de vizita era scris „calatoare“, devin prieteni apropiati. Dupa cincisprezece ani, o cunostinta comuna ii arata scriitorului citeva fotografii cu un salbatic tinand in maini o figurina din lemn care semana foarte bine cu Holly.

Parerea mea:
Aveam o parere destul de diferita despre carte si in special despre Tiffany care e de fapt Holly . Pe langa faptul ca o cheama Holly iar Tiffany este un magazin , caracterul ei e mult mai diferit decat am crezut , Ma asteptam la o tipa bogata , fara sentimente , egoista si insensibila ,falsa ...cum am auzit ca este ,dar nu asta am gasit . E adevarat ca era putin egoista dar nu mi s-a parut deloc insensibila sau falsa .  Desi ma asteptam la un personaj putin mai complex si indescifrabil , chiar mi-a placut Holly asa cum e in carte.  Am adorat si relatia dintre cei doi ,(Holly si Paul a.k.a Fred) Mi-a placut si finalul desi nu pot sa spun ca m-a dat pe spate .
Singurul lucru care nu mi-a placut asa mult a fost trecerea autorului de la un eveniment la altul , desi ,dupa parerea mea a trecut fara sa realizezi si a reusit sa le lege intre ele , au fost momente cand am ramas destul de confuza si  in ceata dar in rest a fost ok .
In ansamblu, Mic dejun la Tiffany este o carte usor de citit si perfecta pentru o zi ploioasa sau pentru o pauza de la lecturile mai complexe.



"-Cu timpul o sa te obisnuiesti cu orice ...
 -Eu una nu pot. N-o sa ma obisnuiesc niciodata cu nimic. Cine se obisnuieste e ca si mort."

"Dar nu poti sa-ti daruiesti inima unei salbaticiuni: cu cat le dai mai mult , cu atat devin mai puternice.Pana ajung sa fie destul de puternice ca sa fuga in padure.Sau sa zboare intr-un copac. Apoi  intr-un copac si mai inalt. Apoi in cer. Asta are sa ti se intample , domnule Bell, daca te indragostesti de o salbaticiune. Pana la urma  , o sa ramai cu ochii la cer."

Multumesc frumos  librăriei online,  Târgul Cărții ,  pentru  această carte.

Share this:

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. ce tare, eu am vazut doar filmul, insa am auzit ca romanul e putin mai diferit. frumoasa recenzie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) , Da e destul de diferit este si un personaj care nu e in carte , iar Fred e diferit .

      Ștergere
  2. Am auzit păreri împărțite despre carte și majoritatea am observat că n-au rămas atât de impresionați de ea. Totuși pare o lectură plăcută și vreau să o încerc și eu, să-mi fac o părere proprie. Mulțumim pentru recenzie! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. E o lectura super usoara, dar pentru mine nu a fost captivanta. Ma asteptam la mult mai mult de atat. Nu am ramas cu nimic dupa aceasta lectura, doar cu multumirea ca am bifat si cartea asta la rubrica celor pe care vreau sa le citesc. Este o carte de relaxare, ceva usor si repede de citit, dar cam atat.

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.