Leapșa -super întârziată- Let it snow

     Da , au trecut doar 2 zile si postez din nou , ce pot sa spun , sunt pusa pe treaba .. *big smile*

Am primit nu stiu daca e chiar primit   o leapsa de la Awaked , multumesc mult *hug*. Da da stiu ca e super intarziata leapsa dar mai bine mai tarziu decat niciodata.

1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă?   
                    . | via Tumblr 
Nu am citit-o inca dar sunt convinsa ca miroase a spirit de sarbatori .

 2. Afară este viscol iar tu ai rămas blocat/ă în casă din cauza nămeților. Ce personaj ai prefera să iți țină companie?

Cu siguranta Blair Waldorf din Gossip Girl
said by a true queen B



3. Participi la o bătaie cu bulgări. Pe care personaj cu inima înghețată l-ai lovi primul?
Uhhh.. nu imi vine nimic in minte , sunt o persoana buna *laugh * , a , nu , stiuuu , Aspen Leger din Alegerea .


   4. Cu ce familie ficțională ți-ai petrece sărbătorile?

Probabil familia  Greene din Cand esti vrajitoare... , e o familie ciudata si misterioasa dar imi place.

      

5. Cu cine ai vrea să te săruți sub vâsc?
James Carstairs  din Dispozitive Infernale  pentru ca James si pentru ca James *inima*

          William herondale!

  6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reușit până la urmă să ajungă pe lista celor buni?
Daniel din Damnare ,  nu stiu eu nici acum nu il agreez dar totusi fata de inceputul cartii,,


7. Ești singur/ă acasă când 2 hoți se strecoară înăuntru. Ce personaj ai prefera să te ajute să scapi de ei?
Derek Souza  , din Fortele Raului Absolut  cine rezista in fata lui?


 8. Canalul Hallmark găzduiește un maraton cu filme specifice sărbătorilor. Ce carte are cea mai cheesiest copertă?

Academia Vampirilor

9. Împărtăseste spiritul sărbătorilor de iarnă și alege câteva persoane care să facă acest Tag! 

Lui Vick  prietena mea , la fel de intarziata :)) *hug*

Ah, era sa uit , am o rugaminte pentru voi , daca puteti sa imi lasati link-ul de la blog-urile voastre
pentru ca sunt in urma cu tot , cu ce bloguri s-au mai deschis , cine mai e pe aici , cu orice leapsa din cate se vede , tot .

Cam atat , sa aveti un weekend frumos ,

                                                                 XOXO GOSSIP GIRL ,
                                                                                                         Den
                                                     

Share this:

CONVERSATION

9 comentarii:

  1. Mă bucur că ai reușit să o faci! Aspen merită să fie și el îngropat în zăpadă, scapă prea ușor doar cu o simplă bulgăreală :)) Îmi place că ai ales-o pe Blair, ea are foarte multe de discutat *huge hugs*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mare dreptate ai :)) , sa stii am ramane in casa si dupa viscol la povesti , *big hugs back*

      Ștergere
  2. Iiiii mereu sunt la fel de incantata si emotionata cand citesc postarile tale !!!!Se accepta a ta leapsa ! O sa ma apuc de treaba sper ca in weekendul asta !James ha ...mie mi-a placut mai mult de Will ,my dear love >:D<
    See ya !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaii , si eu patesc la fel cu postarile tale <33. Ma bucur , asa te vreau . Stiu , stiu ca iti place de Will dar e mai bine asa fiecare cu cate unul :))).
      -kisses

      Ștergere
    2. Da ai dreptate fiindca altfel ne-am bate pe el! Da ai mare dreptate.... :))

      Ștergere
  3. Foarte tare. Am inceput sa citesc si eu Dispozitive Infernale si chiar sunt curioasa sa vad ce este de capul lui James.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi , aw e geniala seria , sa ma anunti de care parte esti :))
      Pupici,

      Ștergere
    2. JAMES! ♥
      ♥James James James James James James James James James James James James♥

      James!♥

      Ștergere
    3. :) ma bucur ca iti place de James :)) ♥

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.