Ultimate Book Tag

Heii , chiar ieri cautam o leapsa sau na tag *laugh* , si am dat acum peste Ultimate Book Tag pe blogul lu' Madaline .



 1. Ţi se face rău dacă citeşti în maşină?
Din pacate da , patesc de multe  ori , nu neaparat rau dar ma doare rau capul si in majoritatea timpului dorm in masina daca e un drum care l-am vazut de o  gramada de ori cum e Timisoara-Cluj. Dar daca  e undeva nou atunci admir peisajele.



2. Stilul cărui autor ţi se pare unic si de ce? 
J.R.R Tolkien  are un stil aparte , mereu cand citesc ceva de el il simt prezent ca si cum mi-ar spune o poveste, ca si un bunic. Povestile lui sunt pline de amuzament si poezii si ghicitori . Geniale
3. Harry Potter sau Twilight? Dă-ne trei motive. 






Nu am citit niciuna dintre serii desi le am  pe ambele stiu *feeling shame* , dar am sa citesc Harry Potter  saptamana asta ce vine speer, deci Harry Potter , pentru ca 1. Harry Potter , 2. Hermione  3.Everything.
                           


4. Cari cu tine o geantă cu cărți? Dacă da, ce în ea în afară de cărți?
Pai , se mai nimereste sa duc cate o carte cu mine la scoala , pe langa am , cartile pentru scoala , apa , mancare , cheii , telefoane (da am 2 doar pentru ca nu mai am minute pe al meu dar totusi am nevoie de muzica de  pe el) castii si cam atat.  Dar de cate ori citesc la scoala se gaseste cineva sa ma intrebe ce carte e si despre ce , in  mod normal nu m-ar deranja dar lor nici nu le pasa , si doar ma deranjeaza pe mine.

5. Miroşi cărţi?
 Depinde, dar de cele mai multe ori da.


6. Cărți cu sau fără ilustrații?
Cu , desi toate cartile mele sunt fara ilustratii dar a aparut o carte din Hobbitul cu illustratii , e asa draguuta, si ahhh. Probabil e de copii dar mie imi place asa ca .. 
Hobbitul - editia ilustrata - J.R.R. Tolkien


7. Ce carte ai iubit în timp ce ai citit-o, dar ai descoperit mai târziu că nu este chiar atât de grozavă?
Nu plange sub clar de luna de Heather Davis.


8. Ai vreo poveste din copilăria ta care include cărţi?
Nu chiar.

 9. Cea mai subţire carte a ta?
Uneori ,sub  clar de luna- Heather Davis are vreo 158 pg.


10. Scrii la fel de  bine pe cât citeşti? Te vezi în viitor scriind şi publicând o carte?
Nu scriu nici pe jumatate cat citesc , dar mi-as dorii candva.


11. Când ai devenit pasionată de cărţi?
Am avut mereu o anumita atractie pentru cartii dar pasionata in adevaratul sens , de prin clasa a 6a asa.
12. Cartea clasică preferată. 
Nu am citit inca , stiuuu , stiuu dar anul asta am in plan sa citesc o gramada.
















13. Care este materia la care te pricepi cel mai bine la şcoală?

Fizica, Istorie , Geogra , Romana


14. Ai primit o carte pe care ai citit-o deja şi o urăşti - ce faci?
toata seria Divergent desi am citit  doar prima carte si putin din a 2a nu ma atrage deloc , o evit am pus-o departe si asta e.


15. Cărţi asemănătoare cu Harry Potter şi Jocurile Foamei?
Cu Harry Potter habar nu am , cu Jocurile Foamei  probabil Divergent idk.

16. Obiceiuri proaste în timp ce scrii pentru blog?
Obisnuiesc sa fac mai multe lucruri deodata , si imi e lene uneori sa scriu cu diacritice cum imi e acum , ma scuzati dar lene..

17. Cuvântul tău preferat.
Bubbles

18. Vampiri sau zâne? De ce?
Hobbiti , pt ca Hobbit.



19. Persoane care îşi pot schimba forma sau îngeri? De ce?
Ingeriii.



20. Spirite sau vârcolaci?
Spirite ,m-am saturat de to ce tine de vampiri si varcolaci.


21. Zombie sau vampiri?
Zombieeeee 

22. Triunghiuri amoroase sau dragoste interzisă?
Dragoste interzisa pentru ca sunt satula peste cap de triunghiuri amoroase.

23. Cârţi strict romantice sau cu acţiune şi dragoste combinate?
Combinate, altfel nu are farmec . 

Cam asta a fost , a fost distractiva ,o dau mai departe la Niahara , Sisulici si Denise daca aveti timp , stiu ca sunteti prinse in sesiuni , si Alexandrei .
Vacanta (scurta) placuta ! 

Share this:

CONVERSATION

8 comentarii:

  1. Hihi! Ma bucur ca ai reusit sa faci Tag-ul asta. Mi-au placut raspunsurile tale. Sincer nici eu nu am citit Harry Potter sau Twilight, dar tot mai interesant mi se pare HP.
    Si in legatura cu cititul la scoala. Da, este oribil. Ultima data cand am facut asta a trebuit sa povestesc Ultimul Avanpost la jumatate de clasa.

    Vacanta placuta ! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi , si eu ma bucur , oh stiu cum e daca ar putea sa taca :))
      :*

      Ștergere
  2. Clasici, stai linistita, ai tot timpul sa-i citesti si sa-i intelegi in toata splendoarea lor.
    Sper sa-l fac si eu saptamana viitoare, pentru ca acum creierul meu este prajit :)), daca nu peste doua saptamanii, cand imi incepe si mie vacanta <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Am furat si eu Tag-ul de la tine ,mi s-a parut foarte interesant :) Sper sa-ti placa Harry Potter ,bafta la citit cand o sa te apuci de serie ♥♥
    See ya !>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult pentru leapsa, am fost eu mai intarziata dar pana la urma am completat-o :) Mi-a facut o mare placere sa o fac, e tare draguta!
    Trebuie neaparat sa citesti HP, o sa iti placa atata de mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut, imediat ce termin cu examenele , pun mana pe ele <3

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.