Recenzie : Carrie -Stephen King


Detalii : 
Titlu și autor: Carrie de Stephen King
Categorie: SF, Thriller, Horror 
Disponibil la: Nemira

Recenzie:
Carrie este o adolescenta timida si retrasa, care, din copilarie, indura persecutiile si ironiile colegilor de clasa. Umilintele la care o supun devin o tortura din care simte ca nu mai poate iesi. Mai mult, este si victima fanatismului religios al mamei sale, o fiinta violenta, brutala.
Cand disperarea ajunge la apogeu, Carrie isi descopera o putere inspaimantatoare – telekinezia –, ce-i ofera darul razbunarii: poate sa miste, sa arunce, sa zdrobeasca si sa incendieze orice de la distanta.



Părerea mea:
Am zis să încep cât mai multe genuri  , să îmi deschid noi orizonturi , așa că am încercat o nuvelă de groază. Și de la cine , dacă nu de la The King of Thrills and Chills . Din câte știu Carrie e și primul roman publicat de King .

“Marea tragedie este că… după război mulţi viteji se-arată.” 

Mi-a plăcut. Nu m-am speriat în genul să îmi fie frică dar m-am speriat de cât de cruzi pot fi oamenii.  Și desigur mama lui Carrie care, din păcate ,  poate fi o povestire adevărată , sunt convinsă că există cazuri de genul și în lumea reală.
 Nu înteleg , cum  ai dușmani și oameni care te urăsc deșii nu ai făcut nimic decât să exiști și să fi diferit.  Oamenii pot fi așa de egoiști și nepăsători .

"- Dar rar se intampla sa descopere cineva vreodata ca faptele sale, propriu-zis, practic, ii ranesc pe ceilalti! Oamenii nu devin mai buni, se fac mai destepti doar. Si cand te-ai facut mai destept nu incetezi sa zmulgi aripile mustelor, nu faci decat sa cauti motive mai serioase pentru a o face."

Dar dacă e un lucru care l-am învățat din roman e că orice are cosecințe.

“Dar regretele nu sunt decât Kool-Aid pentru stările emotive omeneşti. Ele sunt ceea ce spui când răstorni o ceaşcă de cafea sau îţi nimereşte bila în şanţ când joci popice cu fetele din ligă. Adevăratele regrete sunt la fel de rare ca şi iubirea adevărată. “ 

Am auzit că sunt romane de Stephen King  și mai bune decât acesta , sunt foarte curioasă, sper să pun mâna cât mai repede pe unul dintre ele.

                              Mulțumesc mult , Editurii Nemira, pentru această carte.

Share this:

,

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. Eu acum citesc Shining. Sunt inca la inceput si nu pot sa-mi dau cu parerea, dar pare o carte promitatoare si nu cred ca ma va dezamagi. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. An auzit de Shining ca e foarte tare , astept si parerea ta :)

      Ștergere
  2. Hello ^_^ Eu n-am citit Carrie, dar am citit câteva cărți de King și îi admir mult stilul de a scrie. Este unic, din punctul meu de vedere și îmi doresc să îi citesc toate cărțile. Oricum, ai dreptate cu speriatul. King nu sperie, cel mult, neliniștește, zic eu :) Super recenzie, bravo! :*

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.