Book & Movie Review x2 !

   Hei , cred ca v-am promis postarea asta de ceeeva timp , aceasta postare este dedicata lui Niahara pentru ca i-am spus de mult  de postare si pentru ca blogul ei implineste 2 ANISORI! LA MULTI ANI!!




1. Cartea



 Este geniala , Tolkien e genial .. e prima carte citita de el si pe mine una m-a fascinat , stilul lui Tolkien e nemaipomenit .. m-am simtitit de parca era langa mine si imi spunea o poveste ..  . Si de multe ori ramaneam cu sufletul la gura pentru ca m-am transpus foarte usor in poveste , eram acolo cu Bilbo si saream la orice "zgomot" , am fost prinsa in cartea asta.
Mi-a placut mult subiectul original cu toti elfi si hobiti si  gnomi ....


Aceasta este povestea despre cum un Baggins a avut o aventura si s-a trezit ca face si zice lucruri cu totul si cu totul neasteptate...Bilbo Baggins este un hobbit care se bucura de o viata confortabila , lipsita de mari ambitii si care arareori face drumuri mai lungi decat cele  pana in camara lui. Viata lui calma este deranjata de aparitia vrajitorului Gandalf si a treisprezece gnomi. Acestia vor sa-l ia cu ei intr-o aventura "intr-acolo si din nou inapoi" caci au un plan cum sa fure comoara lui Smaug , un dragon urias si extrem de periculos. 




2.The Hobbit:  An Unexpected Journey

Cand am auzit prima oara ca se va ecraniza Hobbitul  , m-am bucurat dar apoi m-am gandit cum o sa introduca ei toata aventura in 2 ore? si atunci normal s-a dus toata bucuria..pana am auzit ca va fi o trilologie si atunci a revenit bucuria . 
Sincer m-am asteptat la un film nu prea bun , mereu sunt sceptica in privinta filmelor , dar mi-a intrecut asteptarile  a fost genial tot.
Actorii sunt prea geniali Martin Freeman cum spunea si Niahara , nu il joaca pe Bilbo ..el e Bilbo e atat de potrivit ah Doamne....
Si  Dean O'Gorman ,Ian McKellen  , Richard Armitage toti au facut o treaba nemaipomenita!
Background-ul genial  .. in  New Zeeland !! Desi filmul se abate putin de la carte nu cred ca  e ceva care sa ma dezamageasca .
Linia melodica din film este destul de buna ..nu m-a impresionat foarte tare dar tot mi-a placut.

Concluzie trebuie sa il vedeti!

  
3. The Hobbit : Desolation of Smaug  

Ah cu ce sa incep? daca An unexpected Journey mi-a placut .. Desolation of Smaug  l-am adorat ..e si mai genial decat primul ( daca asa ceva e posibil) ... 

Actiunea: Ah Doamne .. toata chestia cu elfi si tot a fost nemapomenit, nu stiu cum sa va explic fara sa va                      spoileresc , desi s-a abatut destul de mult de la carte ..au fost doar mici parti care m-au deranjat.


 

Background: tot in New Zeeland  , genial  si 3D a fost osam!


Actorii: am spus deja ca Martin e genial dar aici altcineva mi-a atras atentia in mod deosebit , Benedict                      Cumberbatch , nu l-ati vazut?  poate pentru ca este doar vocea lui Smaug dar ce mai voce ..pff a                  fost genial .


Muzica: Ed Sheeran !!!! Ed  Sheeran !! geniala melodia ! asculati si va minunati!



Finalul: puteam sa jur  ca nu apuc sa il vad pe Smaug dar bum bum surpiza , surpriza!

SPOILER ALERT!!!!! (nu citi daca nu ati vazut Desolation of Smaug  )

~ce nu mi-a placut:

si acum turbez cand imi amintesc ca  au lasat 3 (sau patru) gnomi in Lake-town imi venea sa il strang de gat pe Thorin de ce Dumnezeule mare!!   si cand l-au otravit pe Kili nu m-am suparat asa tare dar e putin enervant .

~ce mi-a placut :

tot in afara de partile de mai sus .. dar trebuie sa recunosc ca mi-a placut relatia dintre Kili si Tauriel!!



            Nota Hobbitul (carte) : 5/5
            Nota Hobbitul #1 : 4.5 / 5
            Nota Hobbitul #2 : 5/5



                                      Voi ce parere aveti despre  film?

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. Merci! XD Eram foarte curioasa ce parere vei avea si YEY! ti-a placut, cat de mult ma pot bucura :) Vine Stapanul Inelelor pe urmatoarea lista? Si pe mine m-a enervat la culme ca i-au lasat pe Fili, Kili, Bofur si Oin in Laketown, eram nuuuuu, nu se poate sa desparti Compania damn it! Si oh da Smaug <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. >:D< clar cat pot de repede ma apuc de SI dar acum nu prea am bani :))

      Ștergere
  2. Am vazut filmele si sunt geniale. Sunt fana Stapanul Inelelor, asa ca nu le puteam rata.

    Te deranjeaza daca postez aici un link pentru blogul meu? Vand carti de la mai multe edituri (plus carti in engleza) si poate esti interesata de unul dintre volumele pe care le vand sau cunosti pe cineva care ar dori sa cumpere :).

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.