Fata de Hartie - Guillaume Musso

  Buna , in primul rand vreau sa multumesc Librariei Online Libris pentru aceasta carte superba!

Descriere:

 Tom Boyd este un scriitor de succes , indragostit nebuneste de  Aurore , o pianista faimoasa, cu un chip angelic. Insa, dupa foarte putin timp ,Aurore , se desparte de Tom lasandu-l intr-o depresie. Facandu-l sa se indoape cu antidepresive si alcool , imaginatia il paraseste si nimeni nu îl mai poate ajuta,nici macar prietenii lui cei mai buni, Milo si Carole, care incearca si imposibilul pentru a-si scoate prietenul din aceasta gaura neagra.
 Situatia lui Tom se agraveaza din ce in ce mai mult , pana cand , intr-o seara , apare  o tanara nemaipomenita spunandu-i  ca este Billie , un personaj din cartile lui. Asa, Tom si Billie  isi incep aventura vietii lor .
 Billie reuseste sa il scoata pe Tom din depresie dar  un alt obstacol apare in viata lor , Tom trebuie sa isi termine cea de a 3-a carte ,, ca Billie sa-si recupereze locul in lumea fictiunii , dar  va vrea Tom s-o ajute? va mai putea scrie?  

Parerea Mea: 

Este o carte de  care m-am indragostit. Nu a lipsit nimic din aceeasta carte   , nici comedia, ironia , prietenia adevarata ... nimic, este cartea perfecta.
Desi am  iubit-o de la primele pagini , finalul m-a lasat cu gura deschisa si m-a facut sa o ador si mai mult.
Billie este personajul meu preferat ,  iubesc schimbul de replici ironice  dintre   ea  si Tom.
Si stilul de scris a lui Guillaume Musso  este formidabil , este officeal scriitorul meu preferat .
Este o carte superba  pe care v-o recomand si sunt sigura ca nu veti regreta daca o veti citi.
As putea vorbi o vesnicie despre aceasta carte dar va las pe voi sa descoperiti frumusetea ei.










Citate: 


  • " -In caz ca n-ai de gand sa te sinucizi cu iaurt expirat,  te-as sfatui sa te debarasezi de lactatele  astea , zise el bagandu-si nasul intr-un burcan cu crema de branza cu miros dubios [..]

           - Si strugurele asta, esti sigur ca Obama era deja presedinte cand l-ai cumparat? " - Milo



  • " -Domnisoara ,Billie Donelly  este un personaj de fictiune..

          -Pana aici sunt de acord.
    Tot e ceva.
            -Or, in noaptea asta , in aceasta casa , noi traim in realitate.
           - Asta mi se pare clar.
    Bun , avansam.
            -Deci, daca erai un personaj de roman , nu puteai sa fii aici.
             -Ba da!
     Era prea frumos. " - Billie & Tom



  •  " - Scriitorul  nu face decat jumatate din treaba ,uita-te  ce a spus Voltarire in 1764 :

          "Cartile cele mai utile sunt cele ale caror cititor le fac ei insisi pe jumatate."  " - Tom Boyd


Share this:

CONVERSATION

16 comentarii:

  1. O sa zic iarasi ODODOOO dar imi place mult cartea si recenzia ta si ciatetele si TOT !!Pupici astept urmatoarea recenzie >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OOoo multumesc :* Vik daca ai stii ce greu ma abtin sa nu va spun ce a fost la final vaii .. trebuie sa o citesti >:D<

      Ștergere
  2. Chiar pare interesantă :-? Îmi plac citatele iar tipa este superbă :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa , este formidabila eu nu am spus decat foarte putin daca ati vedea finalul ,,oo vai :))

      Ștergere
  3. Primul citat, oh Doamne, ce am mai ras. :))
    Vreau si eu cartea asta si timpul ca sa o citesc.
    Geniu mic ce esti, imi place recenzia. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e foarte tare :))
      *Sendingtime* cartea o iei tu :))
      O Vai ma faci sa rosesc :"> thanks :*

      Ștergere
  4. cred ca o sa-mi aleg cartea asta la urmatoarea editie valluntar :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sa faci , e foarte tare , vreau sa stiu si parerea ta sa ma contactezi cand o citesti, da?

      Ștergere
  5. Interesanta cartea ..imi place recenzia,si primul citat :))))o doamne atat am ras la el :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Aceasta e una dintre cartile mele preferate! Musso chiar m-a cucerit cu stilul si povestea inedita! Sper sa citesc in curand si alte romane ale lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si eu il ador..chiar acum mi-am cumparat Vei fi acolo? de Musso si sper sa imi cumpar cat mai muulte de el <3

      Ștergere
  7. Am vazut foarte multe recenzii la aceasta carte, si cu cat citesc mai multe, cu atat imi doresc sa pun mana pe aceasta carte :) Imi place recenzia si imi plac citatele alese :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Primele două citate sunt super haioase.Am văzut cartea prin librării și mă bate gândul să o citesc.Tare recenzie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi ^_^ da e foarte frumoasa cartea si Guillaume Musso e OSAM:)) .
      Ti-o recomand cu cea mai mare caldura.

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.