Baby got a new mom. Serial bun?

Bona sera! (se scrie cu 2 de n? oh, well) Antonia la butoane. Furelise. Meduza blândă bre :)

Of course you don't. Sau cel puțin nu toți. Bun așa. Denisa, draga mea surioară mai mică, m-a rugat să am grijă de copilașul ei în timp ce ea e în vacanță cu ai ei. :) Agent Jeleu, la datorie! M-am gândit că e prima postare și na, să fiu fată drăguță, să vorbim despre ceva care nu necesită prea mare efort intelectual.
*Cum apar copiii pe lume?
* Prin ce procedee se estimează vechimea oaselor găsite în Valea regilor?
*De ce doarme eu până la ora 12?
* Găsiți necunoscuta X în condițiile în care un meteorit de 20000 de kg se izbește de un astronaut, strivindu-i acestuia corola de minuni sub care se află un cartof și o gumă de șters nemestecată.

Glumeam mă :)) Voiam să vă întreb ce seriale șmechere urmăriți, sau pur și simplu de care să fi auzit că sunt bune. Eu momentan mă uit la True Blood și mor de Eric. În caz că nu știați :)) Am văzut SPN, TVD, AHS, PLL, Lie to me, House MD, Dexter, Chuck și Teen wolf, dar nu tot :D Așadar, sugestii? ;;)

Meduza, încheiat!

Share this:

CONVERSATION

13 comentarii:

  1. Momentan mă uit la The Big Bang Theory și pot să declar că s-a transformat în obsesie =)) Ți-aș recomanda și The Lying Game dacă ți-a plăcut PLL. :) Oh,și The Secret Circle e destul de tare și are doar un sezon :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The secret circle, vazut. :D Am vrut sa ma apuc de The Lying game daaaar... :)) Nu m-am apucat eventual :D Am auzit de TBBT si mi se pare destul de interesant :D Danke :*

      Ștergere
  2. Anto. <3 Gif-ul cu Violet e aşa drăguţ şi să ştii că (,) copiii apar pe lume din cauza mea şi a lui Evan. =)) Happy to help.
    Păi, nu ştiu, în ultima vreme m-am uitat la Awkward şi The Middle. Sunt destul de drăguţe. Nu, cum să spun eu, captivante, dar totuşi addictive.
    Aspectul blogului arată aşa drăguţ acum, apropo :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rose <3 :)) Doamne, am mai rezolvat un mister 8-> Deci tu. Si Evan. >:) Awkward, vazut :)) The middle n-am auzit nimic :D Google frenetic >:) Apai creditele pentru aspect merg la Deni ;;)

      Ștergere
  3. Mi-a plăcut începutul.
    Bine ai venit pe aici!
    Seriale?! Gossip Girl saved my life. ;3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am oprit la sezonul 2. Habar n-am de ce.. :-?? Dar cartile mi-as dori sa le citesc <3

      Ștergere
  4. Modern Family(neaparat),How I met your mother,Merlin,Hannibal(la fel, neaparat trebuie sa te uiti la el pentru ca e awesome serialul), Once upon a time, Revenge si multe altele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am vazut niciunul, si in afara de titlu, habar nu am cu ce sunt :D DAr mersi pentru sugestii >:)

      Ștergere
  5. Ne bucurăm că te afli p-aici :o3
    Îţi recomand "Merlin", e genial serialul ăsta, genial!
    "Touch" e fain şi el. E aiurea că a fost anulat două doar două sezoane. Dar crede-mă, merită!
    "Heroes" e awesome!
    Astea sunt care le-am văzut. Am mai auzit că "Once upon a time" e interesant, "The Walking Dead", "Game of Thrones", "How I Met Your Mother".
    Vizionare plăcută!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din Merlin am vazut cateva episoade, parea interesant ;;) Si la Heroes... am ascultat. Ciudat, stiu. Am vazut cateva episoade, pe sarite, dar le-am ascultat pe toate cand se uita fratele meu. In amre, stiu actiunea si mi se pare un serial foarte foarte bun :) Mersi :*

      Ștergere
  6. Trebuie neapărat să vezi Doctor Who și Heroes, sunt geniale! :x Alte sugestii ar fi Smallville, Anatomia lui Grey și Neveste Disperate. Așteptăm viitoarele postări. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Umm.. Heroes, Anatomia lui G, Neveste disperate, vazute >:) Nu-mi place actorul principal din Smallville, iar privind Doctor Who.. pe asta chiar trebuie sa il vad, ca e prea awesome >:)

      Ștergere
  7. Heii,Furelise.Eu urmăresc deocamdată PLL,văd eu ce fac după :)).

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.