De ce citesc?


Am terminat subiectul concursului organizat de Librăria Libris , librărie online,unde puteţi găsi orice tip de cărţi şi desigur , unde puteţi cumpăra cărţi online

De ce citesc? 

Este o întrebare simplă dar totuşi atât de grea! Pentru alţii "a citi" înseamnă doar o obligaţie , dar pentru mine "a citi" înseamnă pur şi simplu "a trăi"! 
Citesc pentru a mă relaxa , pentru a mă îndepărta de tot şi de toate , pentru a intra într-un univers unde totul este posibil , unde imaginaţia nu are sfârşit! 
O carte nu are limite , o carte te lasă să-ţi dezvolţi imaginaţia , să-ţi formezi acţiunile cărţii în minte şi să faci parte din ele! Te lasă să îţi imaginezi fel şi fel de scene , de trăiri din ce în ce mai emoţionante sau mai dure! 
Îmi place să citesc pentru că atunci când o fac devin una cu cartea , mă regăsesc în personaje şi trăiesc toate emoţiile pe care le trăiesc acestea! 
Pentru mine fiecare carte citită înseamnă o viaţa avută , amintiri , sentimente noi şi profunde! Păşesc într-o lume a fantasticului , într-o lume total necunoscută mie , dar totuşi foarte familiară ...O lume în care descopăr binele şi răul ..o lume în care descopăr tipuri şi tipuri de personaje care te fac să le urăşti sau să le iubeşti , uneori ajungând să le faci pe amândouă. 
Citind îmi descopăr pasiuni şi ambiţii care nasc şi cresc pe măsură ce parcurg filele , pe măsură ce "trăiesc" cartea! Îmi fac prieteni , duşmani noi ... mă cufund în lectură şi mă desprind uşor de realitate , trăindu-mi a doua viaţă în acelaşi timp! 
Citind stau cu sufletul la gură încercând să-mi dau seama ce i se va întâmpla personajului....confuzie , uimire , reproş , ataşare , dispreţ , dragoste , toate acestea le simţi în tine cum tresar pe măsură ce citeşti , pe măsură ce cartea ţi se arată , ţi se destăinuie! 
De ce citesc?Aş putea spune că citesc pentru starea de bine ce o simt după ce parcurg toată cartea, starea care te învăluie imediat după ce termini ultima pagină , ultimul cuvânt.Închid cartea şi realizez că tocmai s-a sfârşit încă o aventură ,încă o călătorie , şi că mai urmează multe altele…aşteptând să fie descoperite şi expuse lumii! 
Citesc pentru mine , citesc pentru personaje , citesc pentru ca ele să-şi ducă existenţa în continure , existenţa în mine! 

Cele 10 motive pentru care lumea ar trebui să citească ! 


 1.Dacă citeşti îţi dezvolţi capacitatea de gândire ,de exprimare;
 2.Dacă citeşti ai garantat o experienţă unica pe care doar cartea în sine ţi-o poate da ;
 3.Dacă citeşti te recreezi şi ai parte de o lume unică care îţi trezeşte o sumedenie de sentimente;
 4. Dacă citeşti nu te îmbolnăveşti!Cititul nu dăunează grav sănătăţii!;
 5.Dacă citeşti îţi poţi dezvolta perspectiva asupra modului de viaţă;
 6.Dacă citeşti te poţi rupe de realitate şi de grijile pe care le ai intrând într-o lume a imaginaţiei; 
 7.Dacă citeşti vei fi în trend cu toată lumea , cititul este cool!;
 8. Dacă citeşti te regăseşţi în personaje şi în stilul lor de viaţă; 
 9.Cititul este un mod prin care poţi combate plictiseala; 

 ‎ 10.Cititul este un mod de a-ţi petrece timpul liber.



Share this:

CONVERSATION

57 comentarii:

  1. Este ft frumoasa compunerea si iti urez bafta!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Geniala mea :*:*:* , SUPERB , iti tin pumni :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici chiar asa :)) si eu imi tin pumni ..speram sa castigam..

      Ștergere
  3. Superb argumentul tau despre "a citi" .Sunt mandra de tine :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. OMG!! nu ma asteptam!! esti intrun cuvant artista!! deci esti geniala ai scris super!! sper sa castigii!!
    Se vede ca ai muncit la el!! ') :*:*:

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper din tot sufletul meu sa castigi, parca mi-ai citi mintile, ceva de genul acesta as raspunde si eu daca as fi intrebata <3 <3 <3
    Ti-ai expus intr-un mod foarte frumos opinia :* :* :* deci sper ca o sa castigi!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super:*:*....imi place, bafta sa castigi!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac "motivele "tale ,cred ca ma regasesc in ele .Bafta in continuare !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Intradevar,uneori prin ele chiar ma rup de realitate si uit de unele probleme. Succes in concurs! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai ai scris extrem de frumos , bravo ,eu te sustin , sper sa castigati, chiar meritati , Bravo :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi place mult cum te-ai exprimat, ai mare dreptate. Cititul este cool, doar că trebuie promovat ceva mai mult :) Baftă! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. a fost superba compunerea, mi-a placut...mult succes

    RăspundețiȘtergere
  12. frumos articol, succes la concurs!

    poti sa te uiti si peste intrarea mea daca vrei, chiar aici:

    http://ourbookpalace.wordpress.com/2013/04/03/de-ce-sa-citesc/

    multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Puternice argumente, frumoase cuvinte! Campania aceasta va converti cateva persoane anti-lectura, sunt sigura!

    RăspundețiȘtergere
  14. Este foarte frumos si in acelasi timp foarte adevarat tot ceea ce ai zis in aceasta compunere.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumos articol!Te astept si la postarea mea cu un comentariu...
    http://dragoshangelforabook.blogspot.ro/2013/04/de-ce-citesc.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Mă aşteptam la mai multe detalii, dar mi s-a părut interesant. Mă bucur că ai evidenţiat detaliile cititului. Mulţi oameni nu gândesc aşa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc , am incercat sa o fac cat de bine pot ... nu e perfecta dar... macar e muncita

      Ștergere
  17. Un articol dragut! :) Mult succes in concurs!

    RăspundețiȘtergere
  18. Simpatice motivele tale. Ma regasesc si eu in ele. Imi plac si imaginile. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu, nu vom fi în trend cu toată lumea!!! Cocalarii ne condamnă!!! =)))
    Și știi bine că am dreptate, pentru că ei ne privesc cu dispreț și fac glume pe seama noastră atunci când ne văd cu vreo carte în mână!!
    În orice caz, lăsând tentativă de glumă deoparte, faine motive! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc , cocalari sunt cocalari pana la urma :)) ar trebui sa te gandesti la bunicutele care se uita cu mandrie la noi si la persoanele mai in varsta care ne apreciaza :)

      Ștergere
    2. A fi în trend cu mai-sus-numiții nu se numără printre scopurile vieții mele. Eu citesc pentru mine, și dacă altora nu le place, asta e soarta, nu îi poți mulțumi pe toți. :))

      Ștergere
  20. Imi place articolul tau. Pacat ca nu toata lumea considera ca cititul este cool sau macar ca e o metoda eficienta anti-plictiseala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.. ar trebui ca mai multa lume sa aprecieze valoarea cartilor

      Ștergere
  21. foarte dragut a fost articolul :), succes

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi place mult felul de a scrie si ne-ai relatat foarte frumos motivele pentru care citesti. Sper din suflet sa scrii in continuare pentru ca ar fi pacat sa nu areti talentul tau tuturor. Mult succes pe viitor si sper din suflet sa dai si la mine un mic coment >:D<:*:*.
    http://walking-on-letters.blogspot.ro/2013/04/jocul-de-ce-citim.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* am citit postarea ta si este foarte frumoasa , ti-am lasat si parerea mea :)

      Ștergere
  23. "Cititul nu dăunează grav sănătăţii!"
    Vai, cât de bine ai spus-o!
    Atât de multe avantaje ne aduc cărţile şi totuşi le băgăm prea puţin în seamă.
    Baftă în concurs! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e adevarat , eu incerc sa determin cat mai multa lume la citit..dar fara succes

      Ștergere
  24. Atata timp cat o sa gasesc carti care mi se potrivesc, cititlul este o placere de care nu ma pot desparti.
    De multe ori uit de multe alte lucruri cand ma pierd printre pagini.
    Este o placere vinovata, dar nu se compara nimic, cu senzatia pe care ti-o lasa o poveste buna.
    Un articol frumos.
    Mi-ar face o mare placere sa aflu si eu parerea ta.
    http://cartinemuritoare.wordpress.com/2013/04/15/de-ce-citesc/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat intru si citesc postarea ta :)

      Ștergere
    2. A, scuze. Am scris de doua ori, pentru ca nu mi-am dat seama ca aveam la copy un alt mesaj. Credeam ca am doar link-ul.
      Scuze

      Ștergere
  25. Chiar ca e un mod de a combate plictiseala. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  26. Motivele sunt destul de interesante, deşi eu aş fi optat pentru un alt tip de postare.
    Legat de "Dacă citeşti eşti cool" nu cred că cineva în afară de noi cei care am comentat şi cei care sunt maniaci când vine vorba de cărţi o să îţi dea dreptate, eu ştiu multă lume care sunt total împotrivă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da este adevarat , totusi exista si lume care apreciaza asta :) si restu..presupun ca inca nu au descoperit ce inseamna "a citi"

      Ștergere
  27. Trăim pentru a citii.Savurezi o carte numai dacă trăieşti o perioadă în lumea ei.
    Foarte frumoasă compunerea şi motivele sunt cât se poate de adevărate!!
    Succes !!>:D<

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.