Citate #2

    Am găsit nişte citate drăguţe din cărţi cunoscute.O să le postez aici.Sper să va placă!

LargeLarge


1.“-Iti plac hamburgerii,nu?
-Ar trebui sa purtam o discutie serioasa despre momentele potrivite sau nu pentru palavrageala.La dineuri, da.Cu cinci minute inainte de o ambuscada a vampirilor, nu.
-Asculta-ma!Ai manca un hamburger daca ar exista riscul sa-ti traga un pumn in nas?
-Cum ar putea un hamburger sa-mi traga un pumn?
-Sa spunem pur si simplu ca ar putea.N-avem timp sa ne certam pentru metafore.Te-ai mai osteni sa-l mananci?Sau ai prefera altceva?”
(Bianca&Lucas-Evernight)

2.“Ghiozdanul a aterizat cu zgomot, la cativa pasi mai incolo. Cateva carti au iesit din el.
Am aruncat o privire spre ele, cum zaceau cu copertile-n sus, si am incremenit.
Una dintre ele se numea Treisprezece conversatii cu morti. Cealalta, Ghidul incepatorului privind Viata de apoi.
[....]
Cu un gust acru in gura, am ingenuncheat s-o iau pe una dintre ele.
Cuprinsul suna ca un promo ieftin de televiziune: “Cum sa ne comportam cu mortii”, “Misterul unui medium”, “Semnele aparitiei spiritelor”. “
(Mai las-o moale cu fantomele)

3."-Ce faci cu toate cartile astea?
-Fac uneori chestia asta amuzanta,a spus el,oferindu-mi un zambet poznas.Deschid o carte si ma uit la fiecare pagina.Se numeste citire."
(Eve)


4.“Sper că sunteţi gata, pentru că sunt pe cale să vă spun povestea vieţii mele. Mai exact, de ce s – a sfârşit viaţa mea. Şi dacă asculţi casetele astea, atunci eşti şi tu unul dintre motive.”
(Cele 13 motive)

5.“M-am uitat la ea cat de urat am putut,dar ea,ca o profesionista desavarsita,mi-a intors o privire de doua ori mai dura.Concursul acesta de-a care-se-uita-mai-urat s-a incheiat de-abia cand,amandoua,am observat prezenta tatalui meu-in cadrul usii,in halat de baie si papuci,cascand.”
(Nu plange sub clar de luna)

6.“Am ramas perplexa.Purtam un maiou cu un bolerou de dantela si o fusta scurta.Nu era absolut deloc o tinuta indecenta,mai ales comparativ cu ce avea Priscilla in garderoba.Vreau sa spun ca daca intr-adevar as fi vrut sa arat ca o tarfa,as fi imprumutat din dulap rochia ei extrem de decoltata,asa cum facusem cand ma furisasem in clubul de pe Sunset.”
(Nu plange sub clar de luna)

7."-Din punct de vedere statistic vorbind,zice baiatul Erudit de langa mine
-Will se numeste- zambindu-mi, ar fi trebuit sa nimeresti tinta cel putin o data pana acum,chiar si din intamplare."
(Divergent)

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.