❤ Discurs Emotionant ❤

Hey dragilor , cum o mai duceţi? Eu prima , sunt cam aşa :



tocmai am văzut  avem 30 de followeri ! Va vine  credeţi? Blogusorul meu are 30 de urmăritori unii zic  nu e un număr foarte mare dar pentru mine e , e gigant ,  OMG .

This is me.


Va mulţumesc , şi va iubesc AŞA de mult.





Haideti la pupici si imbratisari!!!!







Nu ştiu cum mi'a venit geniala idee  îmi fac un blog dar ştiu sigur  nu regret . Aici v'am cunoscut pe toţi , aici mi'am făcut atâţia prieteni care mi'au fost MEREU alături şi m'au ajutat printre care e şi Madalina faţa cu care împart blogul o faţa MINUNATĂ ,  bucur ENORM  am dat de ea! 
Şi Adry o faţa extraordinară care ştie cele mai tari seriale, pe bune, la ea puteţi apela dacă vreţi un serial super.. şi drăguţul unicorn (Vero) , Starfire o scumpă , Awaked cea mai nouă prietenă :D, Xena (Hogof) cea care a făcut noul design, pentru mine,vai mersi MUULT , Xena eşti o scumpă .:X ,Furelise.... şi cred  mi'ar luă o viaţa  va zic de tooate prietenele mele . Toate sunteţi NEMAIPOMENITE şi va iubii dubii enorm .:X 


PS: Sper  va place noul Design eu îl ador , mulţumesc muult Xena. :X

                                                                             



Share this:

CONVERSATION

18 comentarii:

  1. Feliciari pentru munca depusa si este super noul design!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place noul design,buna alegere!!Felicitari pentru nunarul vizitatorilor!!!Sa te bucuri,dar vezi sa dai petrecere ,adica pe bune merita un dans al invingatorilor!!:)))Te inteleg asa ma simt si eu de cate ori mai apare un nou vizitator.Doamnee ce emotii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place , multumesc, deja am facut un fans al invingatorilor :)) Dar dau si o petrecere , toata lumea e invitata :)) , da mereu eu cu Mada sarim in sus la fiecare vizitator nou :))

      Ștergere
  3. Oooo,ce post dragut! :) Cred ca orice blogger este asa. Eu cand vad unul in plus ma grabesc sa vad cine e. ^^ Parca iti creste inima asa. Mai ales la comentarii. Eu nu pot sa dorm noaptea cand sunt prea fericita. :)) Ma bucur ca iti place designul. :) Mult succes in continuare! Your sister is watching you!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww my sweet sister :X, Da exact asa sunt si eu :)) , Multumesc , hug >:D<

      Ștergere
  4. Felicitari pentru followeri si noul design care arata AWESOME! *lots of hugs*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ,da stiu si eu il ador , Xena e nemaipomenita ,

      BIG HUG >:D<

      Ștergere
  5. Vaaaaai de cornul meu ce mai straluceste:)) Pare rau la mie ca n-am mai trecut pe blogger dar pur si simplu m-am simtit asa... ca o leguma:)) Supeeeer designul:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Stai linistita te inteleg perfect si eu sunt ca ,, o leguma d, Vacanta e de vina :))

      Da chiar e super ma bucur ca va place si voua >:D<

      Ștergere
  6. Oh,scumpă Bubbles!!>:D<
    Felicitări pentru cei 30 de followeri,îi meritaţi.
    Tu şi Mădălina faceţi o treabă grovază.
    Ţineţi-o tot aşa!! <3
    Ohh şi îmi pare rău pentru lipsa mea pe blog,cât şi lipsa comentariilor,da am o tonă de teme,nu e exact vacanţa dorită=)).
    Oricum ,felicitări din nou!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww Starfire :> multumim , stai linistita si eu am teme doar ca eu inca nu m'am apucat , am o ..lene :)) O sa recuperezi tu cand o sa ai timp ;;)

      Mersi mult esti o scumpa >:D<

      Big HUG >:D<

      Ștergere
  7. Eu ţi-am şi zis de aspect. Xena geniala :) Mă înclin :o3 38 donşoară! 38! Felicitările mele :*

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.