I'm back!+ Happy New Year! + Leapsa!

  In primul rand vreau sa va urez un an nou fericit! si in sfarsit dau si eu pe aici am fost ocupata in saptamana asta cu scoala si in vacanta am  petrecut fiecare minutel cu familia , nu ca voi nu faceti parte din familie ... dar vacanta asta am fost destul de ocupata.


Si leapsa  care am primit-o de la  Alexandra , multumesc muuult , am vazut leapsa peste tot cred ca sunt ultima care o fac , dar de abia acum am vazut nominalizarea...

1. Ce personaj fictiv ati vrea sa va lase Mosu' sub brad?
Ahh, asta e chiar greu , Dereck din Fortele Raului Absolut, Patch din Ingerul Noptii , Jem si Will din Dispozitive Infernale.

2. Ce personaj vrei sa saruti sub vasc?
:"> mai habr nu am  :))

3. In scrisoarea ta catre Mos Craciun, care sunt cele cinci carti pe care vrei sa le primesti?
Si eu ca si Ale , nu am primit carti de Craciun am primit un scaun .. unde citesc .. si cam atata cu cadourile pentru ca strang bani pentru o vacanta departe de aici .

Dar daca as fi primit carti , acestea ar fi :

* Divergent- Veronica Roth
*Insurgent-V. Roth
*Tronul de clestar - Sarah J. Maas
*Uratii - Scott Westerfeld
*Frumosii - Scott Westerfeld

4. E Secret Santa la Hogwarts. Ce vrei sa primesti?
Tot tot tot +  scrisoarea de acceptare ! 


5. Ai sansa sa petreci o zi cu personajele dintr-o carte si actorii care le interpreteaza in adaptarea cinematografica. Care ar fi acelea?
Ah Ron , Harry si Hermione (HP) clar ,  Will si Jem din DI , Damon /Ian Somerhalder (JV) .


6. Ce creatura fictiva ai vrea sa il inlocuiasca pe Rudolph si sa o intalnesti pe acoperis?
mm.. Hedwig (bufnita) din  Harry Potter , am o obsesie pentru bufnite, dupa cum se vede si in background .

7. Care vor fi cele 10 personaje pe care le vei invita la petrecerea de ajunul Anului Nou?
Dereck, Ron , Harry , Will , Nora , Bilbo Baggins , Kili , Patch, Tessa.


8. Ce persoanj ar fi un Mos Craciun ideal?
unii zic  Dumbledore sau Gandalf dar si Hagrid , mai alb si imbracat in rosu ... perfect!!


P.S= scuze Ale ca am luat leapsa asta si nu cealalta dar asta mi-a placut mai mult ..sper sa nu te superi ! >:D<

Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.