Réunion avec le thé

      Cum zboară timpul , e înfricoşător  ,  n am mai citit nimic din Septembrie , i know  , pana ieri cînd m-am apucat de Mic dejun la Tiffany de Truman Capote , urmează o recenzie , foarte curînd. 
         Cel puţin cu serialele nu stau asa prost , am ajuns la zi cu The Walking Dead , m am apucat de American Horror Story si sunt deja la sezonul 4 , chiar m-a captivat .  am reluat Friends si planuiesc sa termin si gossip girl care e inceput de ceva timp .                                                                             
          Dar voi ? ce mai faceti ?cum mai sunteti ,? la ce va uitaţi ?, ce cititi? , vreau sa ştiu tot ,         *pours tea in a cup*

chiar am nevoie de o recomandare sau mai multe , în privinta cartilor  sau a serialelor, de fapt orice sfat , doar suntem la une réunion cu ceai  .

Share this:

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. Let's have some tea! :)
    Heiii, bine ai revenit! Busy, busy, cam asa s-ar descrie anul meu. Si cam asa o sa ramana pana la jumatatea anului 2016. Am citit multe carti, ciudat stiu. Nici nu stiu ce sa-ti recomand. Trilogia Grisha de Leigh Bardugo? Trilogia Abhorsen de Garth Nix? Am citit mult fantasy.
    La seriale nu prea am noutati, ma chiunui sa continui cu cele inceput. As zice The 100 daca nu te-ai apucat, distopie, multa actiune.
    Bine ai revenit Deni, se reintregeste blogosfera. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heiii , Multumesc :) , te cred, ce fain de tine , te invidiez la faza cu cititul ,am auzit multe despre trilogia Grish chiar sper sa o citesc anul asta.
      Multuumesc :)

      Ștergere
  2. Mie nu mi-a plăcut sezonul 4 din AHS, mi s-a părut cel mai slab dintre toate și l-am lăsat după primele 5-6 episoade, dar am devorat sezonul 2 care a fost GENIAL.
    DIn The walking dead am văzut 4 sezoane ca după să-l abandonez.
    Îți recomand orice carte de Khaled Hosseini, scrie niște povești despre viață ce ar trebui citite de oricine. Nu știu dacă ai citit până acum, îți recomand să începi cu 'Splendida cetate a celor o mie de sori', acuma depinde de tine ce ai în bibliotecă sau ce vrei să citești :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu reusesc sa vad sezonul 4 din AHS, ouh de ce ai abandonat TWD mie sincer imi place foarte mult .
      Multumesc pentru recomandare , am sa o citesc cat mai curand posibil :)

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.