Recenzie: Dupa inmormantare de Agatha Christie

Rezumat: Când Cora este ucisă cu brutalitate, remarca extraordinară făcută de ea cu o zi înainte, la înmormântarea fratelui ei, capătă o semnificație înfiorătoare. La citirea testamentului lui Richard, Cora fusese auzită rostind răspicat:
„A fost mușamalizat destul de bine, nu-i așa? Dar a fost ucis, nu?”
În disperare de cauză, avocatul familiei apelează la Hercule Poirot ca să descopere ce s-a întâmplat cu adevărat.

Recenzie: Chiar nu ştiu de ce mi-a luat atat sa termin cartea aceasta , nu e rea deloc ..probabil e caldura  insuportabila de vină, cine ştie..
După înmormîntare , este prima carte citită de Agatha Christie , deşi autoarea nu îmi este străină ,am vazut si auzit o grămada de chestii despre ea, si nici Poirot nu îmi e , am văzut aproape tot serialul , deşi din cate observ serialul si cărţile nu sunt foarte asemanatoare. Nu pot sa spun ca m-a dat pe spate dar cu siguranţa mi-a trezit interesul pentru alte cărţi ale autoarei.
Chiar aştept recomandări.
E adevărat ca nu am reuşit sa îmi dau seama din prima cine era criminalul/criminala/criminali ( ha , sa nu va asteptati la indicii) dar nu a fost foarte greu de ghicit cine a fost faptasul . Mi-a placut foarte mult familia Abertnethie , de obicei sunt atrasa de familii  complicate (în special englezeşti ). Iar Poirot nu încetează sa mă uimească .

Mulțumesc librăriei online,  Târgul Cărții ,  pentru șansa de a citi această carte .

Share this:

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. Eu am citit doar ”Petrecerea de Halloween” de Agatha. Mi-a plăcut. Parcă i-am dat 4 steluțe din 5. Mi-am zis că am să mai citesc ceva scris de ea, dar mereu au apărut alte cărți care au avut prioritate. Ce-i drept, merită cărțile Agathei. Sunt scrise frumos, cu detalii atât cât este necesar și cu un fir narativ bine gândit.

    P.S. Ți-e dor de o leapșă? căci te-am nominalizat chiar aici: http://b-daydreamer.blogspot.ro/2015/08/leapsa-liebster-descopera-bloguri-noi.html :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar imi era , mersi ,mersi :* , si stiu ce zici asa patesc si eu ...

      Ștergere
  2. REMEMBER ME? NO? OK.
    Si eu am citit Dupa Inmormantare si il iubesc pe Poirot, e un geniu, dar am inceput sa fiu atrasa de Sherlock si ma simt ca o tradatoare fata de Agatha Christie:)) Ma bucur sa vad ca unii au continuat cu blog-urile lor >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NORMAL CA IMI AMINTESC DE TINE >:D<
      Eu am o pasiune pt Sherlock de cand m-am nascut :)) , deci la mine e invers

      Ștergere
  3. De la Agatha Christie am citit "Zece negri mititei" și mi-a plăcut la nebuniee. Chiar vreau să mai citesc de la ea. Uite, dacă vrei să vezi cum e, i-am făcut și recenzie: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2015/11/zece-negri-mititei-agatha-christie.html
    Lectură plăcută în continuare! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa apuc si eu sa o citesc cat mai repede .Acum ma uit, multumesc la fel :)

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.