Recenzie: Endgame. Jocul final - Convocarea de James Frey si Nils Johnson-Shelton

12 jucători. Tineri, dar din seminţii străvechi. Din care se trage toată omenirea. Şi care au fost create şi alese cu mii de ani în urmă.

De atunci jucătorii se pregătesc neîncetat.

Nu au puteri supranaturale.

Niciunul nu poate să zboare, să transforme plumbul în aur sau să-şi vindece rănile.

Când le sună ceasul Jucătorii mor. Mor ei, murim şi noi.

Jucătorii sunt moştenitorii Pământului şi ei trebuie să rezolve Marea Enigmă a Salvării.

Unul dintre ei trebuie să reuşească, altminteri vom pieri cu toţii.


       De câte ori intram într-o librărie sau chiar pe un site, Endgame era acolo, nu știu de ce , dar nu am vrut să o citesc , aveam un feeling că nu o să îmi placă. Well...i was wrong.
     Chiar pot să spun că mi-a întrecut așteptările . În ultimul timp , am inceput o gramadă de cărți pe care nu am reușit să le citesc până la sfârșit ,dar Endgame în ciuda numărului de pagini (509pg),  mi-a alungat prostul obicei. 
     Acțiunea este mereu prezentă și nu a fost nici un moment în care să mă plictisesc , eram acolo, prezentă , prinsă în Jocul Final . 
     Cartea conține (a lot of things i adore ) asasini , destepti , antrenați să suporte durerea și să ucidă , definiti inteligente ,cuvinte în limbi diferite . Mi-a plăcut și faptul că a fost narată din perspectiva tuturor jucătorilor , chiar dacă i-am încurcat puțin ,a fost interesant să văd părerea și modul de abordare a fiecăruia.
      Ce nu mi-a plăcut foarte mult a fost stupiditatea unor personaje și triunghiul amoros , dar sfarsitul  a fost pe placul meu  , exceptând moartea unui personaj preferat , și surprinzător .
De abea aștept să pun mâna pe volumul 2 , am rămas cu multe bănuieli și intrebări despre Joc.


"Jocul Final e o enigmă.Soluția lui e viața .Dar Jocul e moarte."

" Frica ucide luciditatea  "

"E întotdeauna plăcut să începi o zi în liniște.Pentru că liniștea naște liniște."

Multumesc  librăriei online,  Târgul Cărții ,  pentru șansa de a citi această carte.

                                                                                                        
Notă: 5/5                                                                                       
Titlu românesc:  Endgame. Jocul final - Convocarea            
Titlu original: Endgame.The Calling                                        
Autor:  James Frey si Nils Johnson-Shelton                            
Editura: Trei                                                                                  
Pagini: 509                                                                                    
                                                                                                         

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.