Recenzie Crescendo -Becca Fitzpatrick

  Tin sa spun ca aceasta serie nu ma dezamageste deloc si sper sa nu o faca si mai incolo ...adevarul e ca nu are cum cat timp e acolo Patch <3 el e asdfghjklp....cu replicile lui care fac tot amuzamentul si toate faima carti da..♥Patch  ....

Desi nu prea a aparut in cartea asta ceea ce a fost foarte naspha cand am auzit ca se despart am fost WHAT? adica ce sens ar mai avea cartea fara replicile lui, fara el ?!       

In schimb a aparut Scott am vazut prin recenzii ca sunt multi anti Scott.... mie chiar imi place Scott desigur nu mai mult decat Patch fiindca Patch e ...Patch.




Da si in aceasta carte a fost senzatia aia de nedumerire deci Patch e personajul bun sau nu? Dar nu mi-am dat seama decat dupa ce am terminat cartea. Te lasa intr-un suspans de nedescris imediat ce am terminato am fugit dupa tacere. Deabia astept sa o citesc dar nu prea mai am timp :( .

                     NOTA: 5 /5  





                                                                           
                                                  

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.