Recenzie :Starters de Lissa Price


“Îmbinând literatura science-fiction cu o viziune fantasy asupra viitorului, Starters reprezintă un debut de senzaţie, în care miza e tot mai mare pe măsură ce suspansul creşte.” - The Los Angeles Times

Colectia: Young Fiction Connection
Traducerea: Mihai-Dan Pavelescu
Numar pagini: 312





Descriere:

SUPRAVIEŢUIREA ESTE DOAR ÎNCEPUTUL
O fată trebuie să facă o alegere cumplită.
Părinţii ei? Morţi.
Fratele ei? Bolnav.
Salvarea? Este posibilă... Cu preţul de a fi altcineva!
În cine poate să aibă încredere?
În nimeni.
Bine aţi venit într-un Los Angeles al viitorului!
Un război biologic a decimat populaţia de vârstă medie. Au supravieţuit doar cei care apucaseră să fie vaccinaţi: tinerii şi bătrânii.
Callie, în vârstă de şaisprezece ani, descoperă Banca de Corpuri unde adolescenţii îşi închiriază trupurile adulţilor înstăriţi ce îşi permit luxul de a redeveni tineri.
Dar neurochipul ei funcţionează greşit, iar Callie ajunge să afle lucruri pe care nu trebuia să le ştie şi ia cunoştinţă de planul diabolic al Băncii de Corpuri...

                                  

Parerea mea:

In primul rand vreau sa multumesc   librăriei online,  Târgul Cărții ,  pentru  această carte.
Starters e pe lista mea de TBR de foarte, foarte mult timp , ma bucur ca am reusit sa pun mana pe ea, mai bine mai tarziu decat niciodata.
Pot sa spun ca nu m-a dezamagit deloc , Mi-a placut mult ideea originala a romanul si lipsa cliseelor.
Actiunea a fost nelipsita si nu am avut nici un moment in care sa imi trag sufletul.

Nota: 5/5
                           Recomand cartea pentru fanii distopiilor si nu numai. :)

Share this:

CONVERSATION

5 comentarii:

  1. Am început-o și eu acum ceva timp, dar n-am putut să mă țin de ea; nu prea e genul meu. Mă bucur totuși că ție ți-a plăcut! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare frumoasă coperta! ;)
    Lecturi plăcutee!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bestiala seria asta :) asa tare imi doresc si o ecranizare a ei :(

    http://timpdecitit.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesanta e cartea asta, tin minte ca am citit-o cam cand a aparut si mi-a placut mult.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.