Concurs a la furelise :)

Bănuiesc că Denisa nu o să se supere că țin concursul la ea pe blog :)) Din ce mi-a spus, e ocupată.. Și-a făcut un prieten acolo unde e ea, și relația lor merge din ce în ce mai bine. Ea încă vrea să îl strângă de gât pe puștiul de 7 ani care strigă în gura mare că o iubește dar ar trebui să știe că divele își aleg parteneri cu mulți ani mai tineri decât ele. Așa e moda dragă, așa că lasă copilul să își manifeste sentimentele! Nu te poți pune în calea dragostei :))



M-am decis să mai țin un concurs ;;) Și fiindcă Denisa m-a făcut mămică aici, am zis că nu are nimic dacă îl țin pe acest blog :D Concursul se desfășoară cu raffle, și puteți accesa blogul meu, Meduza blândă AICI; Aceasta este o cerință obligatorie, trebuie să urmăriți atât blogul meu cât și al Denisei prin GFC ;;)

a Rafflecopter giveaway

Aveți timp să vă înscrieți atât la acest concurs cât și la cel deja existent pe blogul meu :D AICI pana pe 1 august :D








Share this:

CONVERSATION

12 comentarii:

  1. tocmai ce m-am intors de la mare iar acum o sa vad ce imi rezerva vara;)

    RăspundețiȘtergere
  2. OOOO :> Mă intereseazăă.

    P.S:Denisa e într-o relaţie? IUUUI,vara asta se poartă :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu Denisa NU E INTR-O RELATIE CU PICIU ENERVANT!!

      Sis te mananc :)) Cum sa ma supar? Ma bucur , de fapt iti multumesc sis <3
      Dar tot te pap :))

      Ștergere
    2. DA, Denisa este într-o relație ;;) Și nu vrea să își recunoască iubirea! Denisaaaa de ceee? :))

      Ștergere
  3. cum o sami petrec vara?cred ca intro mare de carti:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau să citesc o grămadăăă vara asta. Cât se poate de mult :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau să citesc în primul rând, pentru că după anul ăsta am rămas tare în urmă cu cititul, daar vreau să călătoresc. Pentru că am nevoie de genul ăsta de vacanțe.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vara asta vreau sa ma relaxez cat mai mult citind si calatorind. mbele activitati in acelasi timp dar si separat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vara aceasta vreau sa ma relaxez, sa citesc cat mai mult si sa ma apuc de invatat pentru medicina.. si sper sa fac si scoala de soferi

    RăspundețiȘtergere
  8. Vara asta vreau sa ma relaxez si sa citesc non-stop! Multumim pentru concurs!:*

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.