# Celebrity Crushes

Ziua 1: Scrie despre câteva celebrităţi pe care ai un crush.

In  primul rand vreau sa imi cer scuze ca nu am postat aceasta provocare ieri dar nu am avut timp..soo.

Max | via Tumblr1. Max Schneider , uh iubibil e tipu asta , am o obsesie pt el de ceeeva timp , cred ca se fac 2 ani ..si daca nu ma insel am facut prin martie cred o postare despre el..si daca nu stiti cine e ..Max este un cantaret american si a mai jucat si in cateva seriale de pe nickelodeon.


Cuteee

(oh gosh x_x)



2. Alan Alda , o sa ma credeti nebuna dar eu chiar am un crush pentru Alan chiar daca are 77 de ani. Il urmaresc in fiecare seara in serialul M.A.S.H 4077 si sunt data peste cap nu cred ca pot sa va spun in cuvinte cat de mult iubesc acest serial ..si Alan este extrem de talentat de amuzant si de toate desigur in serial nu avea decat 30 si ceva de ani dar totusi nu mi se pare ca s-a schimbat prea mult.
Memories of M*A*S*H | via TumblrMemories of M*A*S*H | via Tumblr


M*A*S*H Confessions. | via Tumblr

ah da si a scos si o carte @_@ care arata cam asa  si pe care o VREAU.



3. JoMo , cea mai noua "achizitie" a.k.a Klaus , stiti voi hibrid-ul original din The Originals??

DOES HE HAVE TO BE THİS HOT

4.Jensen Ackles (Supernatural)

(2) Facebook

Si mai sunt muulti alti  Logan Lerman , Nicholas Hoult, Robert Sheehan
 etc. 


PS: imi cer scuze ca am exagerat cu Alan Alda dar il iubesc/admir atat de muuuult.

Share this:

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. Si pe lista mea de crush-uri sunt JoMo si Jensen...dupa Ian Somerhalder, desigur. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah vai am uitat de Ian... :">

      Ștergere
    2. IIIIIi ma bucur caz e in lista de de crush-uri Joseph Morgan ,e iubibil ,cel putin in ultimele episoade din The Originals a fost asa de adorabil!!!!Apropo....acum trebuie sa te cert cum ai putut sa -l uiti pe Ian Somerhalder ???!!!Serios???Sunt de acord si cu Robert Sheehan si cu Jensen Ackles ,eu l-as adauga si pe Misha Collins a.k.a . Castiel tot din Supernatural:D

      Ștergere
    3. ah da ..shame on me :"> ..daca doresti si ai timp poti sa iei si tu provocarea >:D<

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.