10 cărți de citit vara asta!



 Buna, ati scapat de teze? Eu da , aleluia...dar mai avem vreo 5 teste de dat si ceva note ...un test trebuia sa il dau astazi la  germana.... dar mi-am luat o zi libera pt ca nu am vrut sa imi stric media la germana (nu va imaginati ca e mare , eu si germana  nu ne intelegem bine) dar mna...
Perfect thing to do♡

Asa revenind mai sunt 2 saptamani  pana plec in Grecia <3 , si cum  nu stiam ce sa postez m-am uitat din nou pe blogul Ancai , de unde imi iau inspiratia in ultimul timp , mersi Anca :* 

Da  e vorba de 10 carti care sunt sigura ca am sa le citesc vara asta , dar am multe mult mai multe de 10 care trebuie! sa le citesc, oh Doamne , vine vara oh cat ma bucur , mai este o ZI pana in iunie <33


mm..10? nu sunt chiar 10..(16)


~Vara iubirii regasite  de Nancy Thayer   :nu stiu cat de buna este cartea asta dar mi-a placut mult titlul 
si am zis ca e potrivita pentru vara , am luat-o vara trecuta dar nu am apucat sa o citesc (aici)
~Pisica printre porumbei -Agatha Christie : oo, de cand vreau sa citesc cartea asta , de ceeeeva timp
sper sa o citesc vara asta si sa nu o mai aman (aici)
~Spulbera-ma -Tahereh Mafi : m-am apucat de ea  vara trecut-o dar m-am luat cu altceva si mda..(aici)
~Vei fi acolo? - Guillaume Musso: dupa cum stiti Musso e unul dintre scriitori mei preferati si de abea astept sa citesc cartea asta (aici)
~Harry Potter (1,2,3,4,5,6,7) : nu am citit pana acum Harry Potter .. i know (aici)
~Gazda- Stephenie Meyer : am vazut filmul ..nu am vrut sa fiu dezamagita de el , pentru ca     
 Saoirse Ronan (actrita mea preferata ) joaca in el , si nu vreau sa urasc vreun film cu ea (aici)
~Jocurile Foamei (1,2,3)-  Suzanne Collins : nici eu nu pot sa cred ca nu le-am citit inca (aici)
~Inferno-Dan Brown : cartea primita de florii .. de abea astept sa o citesc (aici)

Si cam asta e lista mea..voi v-ati facut lista?

Share this:

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Hey you!Ma bucur ca ai terminat cu tezele si eu am terminat acum au mai ramas decat testele :))Clasa a VIII-a e grea :D OOOOooo sper sa te bucuri de Harry Potter si de celelalte dar in special de HP !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei! Vacanță plăcută! :) Nu-ți face griji, vei zbura printre paginile HP și nici nu o să simți cum le termini, deci nici nu le poți număra ca 7 cărți.
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.