Recenzie: Al cincilea val de Rick Yancey


„Remarcabil, de neratat pentru nimic în lume.“ Entertainment Weekly

- Publicată în ianuarie 2015 

- Traducere din limba engleză de Laura Sandu

- Autor: Rick Yancey




Descriere:

O invazie extraterestră distruge omenirea în patru Valuri succesive de nenorociri. Dar Al Cincilea Val este cel mai periculos, pentru că de data asta puţinii pământeni rămaşi în viaţă nu ştiu nici măcar ce îi ameninţă, cu atât mai puţin cum să înfrunte pericolul.

 Cassie, o adolescentă curajoasă de 16 ani, are o singură dorinţă: să îşi salveze frăţiorul – iar pentru asta nu se dă în lături de la nimic.

*Nu am sa pun toată  descrierea pentru ca ,dupa parerea mea,  conține un mic spoiler si oferă  mult prea multe informatii , iar  misterul este foarte important în Al cincilea val.

Parerea mea:


Nu am citit multe cărți cu extratreștri , cred că este  a 2 a după seria Eu sunt numărul patru  dar aveam o idee despre cum o să fie și  totuși  m -am înșelat.

Prima parte a fost ok , puțin amuzantă de la replicile ironice și interesantă .
Dar a doua parte , și aici e partea la care nu mă așteptam,  m-a zdruncinat rău de tot , Rick m-a făcut să mă simt ca o proastă  , prima oară eram sigură de  bănuielile mele  , după era un segment sau ceva care mă conducea complet in eroare. Pe scurt eu mă uitam la cerul abastru și Rick îmi spunea că e roșu iar eu spuneam ah da uite e roșu chiar dacă vedeam că este albastru .
.
Cassie (Cassiopeia)  este una din cele mai bune protagoniste pe care le-am întălnit , modul în care a acceptat  invazia extratereștrilor și a luptat pentru viața ei mi s-a părut foarte real . Mi-a plăcut ironia și sarcasmul ei , faptul că nu a lăsat nimic să intervină intre ea și frățiorul ei și că și-a păstrat speranța vie , indiferent cât de greu a fost.

Mi-a plăcut modul în care a început cartea și momentul în care au fost dezvăluite informațile despre începutul invaziei .

La sfârșitul cărți a fost un lucrușor care nu mi-a plăcut foarte mult dar să sperăm că se schimbă în volumul 2.

Per total mi-a plăcut și de abia aștept să citesc volumul 2 și să văd filmul astăzi la cinema , sper să se ridice la nivelul cărții.

                   Al cincilea val este o carte plină de acțiune , extratereștrii și bad-assess , care te ține cu sufletul la gură.

Nota: 5/5 

Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Am luat cartea de la biblioteca și doamne cat mi-a placut! As vrea sa o cumpar, dar cum am citit-o... o sa ajunga mai tarziu pe lista.
    Si sunt de acord cu tine, Rick si Cassie sunt foarte faini.
    Te-ai gandit sa adaugi si note cartilor, poate nu pare asa important dar cred ca sunt persoane care nu vor sa stie foarte multe despre carte, asa ca se uita la asta. Scuze daca ma bag :)) .
    Te tuc!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne nu "te bagi" chiar iti multumesc pentru sfat , nu prea m-am gandit dar sa stii ca am sa pun note de acum , multumesc mult.
      Te inteleg perfect la faza cu cartea ,eu am luat teapa , am cumparat cartea de la chiosc si nu mi-am dat seama ca e impartita in doua si am ajuns sa platesc dublu si acum trebuie sa astept sa mai strang bani ca sa cumpar volumul doi , macar au coperti dragute :))
      Si eu te tuc :)

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.