(✿◠‿◠) My Wish Listt ✿

Buna dragilor, ce faceti? Uff eu ma holbez la  cartea asta ( pe PC) si de abia astept sa o tin in mana.

In arhipelagul St. Hauda's Land se petrec lucruri neobisnuite. Ceata dezintegreaza orizontul in straturi nemiscate de aer, stanci amenintatoare iti intorc privirea, in mlastini nesfarsite zboara vite cu aripi de fluture si se ascund secrete intunecate, o creatura transforma totul in alb dintr-o singura privire, meduzele se refugiaza in golfuri pentru a muri, iar Ida MacLaird se transforma treptat intr-o statuie de sticla. Cautarea unui leac pentru aceasta boala neobisnuita ii ofera Idei intalnirea cu barbatul pe care il va iubi pana la moarte: Midas Crook, un singuratic, un inadaptat care cauta sa fotografieze raza de lumina perfecta. In timp ce Ida accepta cu resemnare metamorfoza in sticla, Midas, la randul lui, trece printr-o metamorfoza cu mult mai dureroasa: aceea de a redeveni om. O poveste melancolica, ai carei eroi se definesc prin deciziile si indeciziile trecutului lor, iar iminenta mortii pare aproape tangibila. Romanul scriitorului britanic Ali Shaw, o fabula magica despre destin, este o combinatie emotionanta de mituri nord-europene, realism psihologic si fantasy si un debut promitator.


Voi ati citit'o v'a placut? Daca nu, o puteti comanda de pe Libris


Share this:

CONVERSATION

12 comentarii:

  1. Si eu! Si eu o vreaaauuu:(( Da` pusculita mea e plina...de praf:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uff daca era dupa pusculita mea sunt convinsa ca nu o luam nici in 2040 :)) Noroc cu Libris :X

      Ștergere
  2. E super drăgălașă cartea, și eu o ochisem de ceva vreme. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare interesantă dar nu știu dacă ar fi pe gustul meu deși chiar sunt curioasă de vitele alea cu aripi de fluture :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Da sincer nici nu am citit descierea , vreau sa fiu surprisa :))
      Si in legatura cu vacutele de pe coperta habar nu am :))

      Ștergere
  4. Mie mi se pare foarte interesantă cărticica :) Spor la citit, pentru când soseşte :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am cartea in biblioteca de ceva vreme, ma apucasem s-o citesc prin vacanta de iarna, daaar e ciudata...atat in sensul ca povestea e ciudata, cat si in sensul ca ma face confuza ~ aceleasi lucruri care-mi plac si ma atrag la ea -cum ar fi atmosfera inspre mohorata si melancolica de pe insula, de exemplu- ma si pliciseau... Cred ca am citit cam jumate din ea, dar eram intr-o perioada nu prea favorabila lecturii si pana la urma am lasat-o..Dar inca sper sa ma reapuc de ea si sa o termin, ca inca are acel ceva care ma atrage si ma face curioasa :3
    Ti-astept recenzia, spor la citit:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? Cred ca va fi interesanta , de abia astept sa o citesc ^.^
      Multumesc :*

      Ștergere
  6. si eu.. vreau :)) dbea astept sa o cumpar :)

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.