Recenzie : Sange Albastru

    O carte plina de mister . Desi in mare parte nu este prezentata decat intriga. Pot sa spun ca este una 
dintre serile mele  preferate.
Cititorul nu stie cu nimic mai mult decat  personajul si asta mi se pare foarte tare. Toata cartea mi'am pus intrebari. Desi povestirea se face la persoana a 3-a , nu m'a deranjat deloc , pentru ca autoare povesteste exact  modul de gandire al personajului.


 Schuyler este o fata normala , simpla,cu o  viata plictisitoare      se imbraca de la
Tumblr_l6gosxcgzl1qzd5aho1_500_large second-hand si isi petrece toata ziua cu  Oliver .

"Schuyler se simţi vinovată 

pentru ceva ce nici măcar nu 
înţelegea. Era atât de groaznic din partea ei să creadă că Jack 
Force era o persoană drăguţă? OK, deci el era un tip tare, fără îndoială- trebuia să recunoască-, şi da, OK, îşi dădea ochii peste cap iritată în faţa tuturor fanilor leşinaţi din gaşca lui Jack Force, care se uitau la el ca la Dumnezeu. Faptul că-ţi plăcea de Jack Force era un lucru extrem de previzibil. Era inteligent, frumos şi atletic; făcea orice fără să depună vreun efort cât de mic. Dar faptul că se hotărâse să nu-l mai deteste nu însemna că era un robot fără putere de judecată, nu-i aşa? Nu-i aşa? Era nenulţumită că nu se putea decide."
Tumblr_l6govaotkr1qzd5aho1_500_large
Pana cand i'a iesit in fata Jack un tip popular dupa care lesina toata scoala , ea face o pasiune pentru el , dar asta  nu e tot Sky v'a mai afla inca un secret despre trecutul ei.

" Schuyler era surprinsa -il recunoscu de la scoala. Era Jack Force .Faimosul Jack Force . Unul dintre tipi -capitanul echipei de lacrosse, actorul principal in trupa de teatru a scolii, teza lui semestriala pe tema mall-urilor publicata in Wired , atat de frumos ca nici nu se  putea uita la el. "

Tumblr_l6g5plitbe1qbsoquo1_500_large
Dar  avea si o sora geamana , Mimi , o afurisita  o fata populara gen regina scolii . 
Era o chestie foarte ciudata intre Mimi si Jack pe care nu am inteles'o decat in volumul 2.
"...dar cand Schuyler mentiona intr'o doara ca Dylan - dintre toti oamenii- se duce la acel bal penibil, Oliver gasi ca era o idee foarte buna.
-Hai sa mergem.
-Noi? De ce? Schuyler era ingrozita.
-Haide ,va fi misto.
-Nu, nu va fi , refuza Schuyler.Noi sa mergem la un bal de snobi? Doar s'o vedem pe Mimi  dandu-si aere?....."

Mi'a placut foarte mult cartea , desi mi;a luat ceva timp sa o citesc , fata de volumul 2 pe care l'am devorat . Merita sa cititi seria .

Nota: 5 / 5

                      
Puteti comanda cartea de aici.




Share this:

CONVERSATION

12 comentarii:

  1. Ok,gata,m-am saturat!!!Toata lumea citeste SA, ma apuc si eu!!!Recenzia ta chiar ma- convins ,deja mi-l imaginez pe JAck....:Xxxxx.Ureaza-mi noroc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Noroc :)) da ce mai astepti apucate :)) si ce ai facut cu telefonul?

      Ștergere
  2. Abia astept sa-mi ajunga vol 4 . Nice review

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit cartea aparuta cu revista Bravo "Bloody Valentine" si nu mi-a placut deloc. In acelasi mod sunt scrise si celelalte volume?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am citit Bloodt Valentine, desi il am , din cate stiu eu este un volum satelit deci nu cred ca are acelasi mod , stiu din auzite ca este o combinatie intre vol 4 si 5 sau asa ceva , eu iti recomand sa incepi cu primul volum si apoi sa vezi daca iti place desi mie vol 2 mi s;a parut geniallll.

      Ștergere
  4. Jaaaaack <33.Si cu asta am spus tot .:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am auzit păreri bune, dar și prea multe negative. Eu una nu mă apuc de seria asta... mă cam lasă rece. Dar drăguță recenzia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Nu stiu ce sa spun mie una mi'a placut ,poate o sa o incerci si tu o data cand nu o sa ai ce sa citesti ;)

      Ștergere
  6. ce draguta e recenzia ! am si eu cartea si mi se pare foarte interesanta :) de fapt sunt pe la capitolu 5 cred dar pana aici e bine...

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.