Jurnal de Traznit #3 si #4

M-am apucat in seara asta sa termin tot jurnalul.Sper ca a iesit ceva ...



Jurnalul lui Mada:
#3
1. Scrie-ți numele într-un mod cât mai original !

 



2. Desenează/presează floarea ta preferată .



3. Scrie un cuvânt de foarte multe ori !



4. Citatul tău preferat !




5. Desenează sau fă un colaj cu o scenă a unei crime * poate fi ceva amuzant * !




#4
1. Scrie 5 lucruri pe care ai vrea sa le faci in fiecare zi.



2. O scrisoare/ câteva rânduri pentru persoana ta ... din viitor ! (am scris o mare porcarie)

    



3. Desenează sau lipește o imagine cu ceva comic !



4. Răspunde pe această foaie, într-un mod creativ, ce au însemnat aceste provocări pentru tine !




5. Câteva rânduri de final și-un zâmbet gratuit !



Si gata , am facut acest jurnal cu placere si sper sa mai gasesc concursuri de genu asta.Multumim fetelor!

Share this:

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Hai repede ca vreau sa vad si la tine :))))

      Ștergere
    2. Mie-mi ia 12 ani ca ma misc cu viteza melcului turbat

      Ștergere
  2. Bună !

    Una dintre regulile concursului a fost să urmărești ambele bloguri, am căutat în lista de persoane ce mă urmăresc și nu te-am găsit, regula nu a fost pusă fără rost ci ca să te ținem la curent cu noutățile referitoare la concurs.

    Bine că te-am găsit, te voi putea pune în această listă :

    http://cioburi-de-vise.blogspot.ro/2013/05/jurnalul-de-traznit-participanti-premiu.html


    De aprox. o săptămână nu am mai putut da de Hogof, ceea ce înseamnă că concursul nu e finalizat ÎNCĂ, îmi cer scuze dar nu pentru concurs eu și Hogof lucrăm în echipă.

    http://cioburi-de-vise.blogspot.ro/2013/05/lucruri.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Madalina nu mai este admina pe acest blog , o puteti gasi pe Vis sau realitate? sau Devoratori de filme

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.