OBSESII =P~

ATENTIE FANGIRLING MAXXIM !!!



Am o gramada de bunaciuni :)) sa va arat de cand tot vorbesc (fangarluiesc :)) ) cu Rose doar nice ass'uri am gasit :))))))))
Da sa incepem  :))

1. Pe locul unul se afla noul descoperit *suspans* 
Georgeeeeee Sheeeelleyyy (vocea de la prezentatori de box :)) )

LargeLarge

Sooo Ododododood ;) :X ^.^

Face parte din trupa  Union J o trupa super si foarte talentata :D






2. Tudi Popa :X este un vloger :D





3.  Robiuta :X (Robert Sheehan )



so oddo :X Joaca in Misfits si in  City of Bones (cred ca voi fii team Simon ) 













4.  Jensen Ross 

Cred ca stie toata lumea ca joaca in Supranatural , nu?

NU?














5. Sherlock 


NU il cheana Sherlock , joaca intr'un serial (Sherlock ) si el e Sherlock si nu ii stiu  numele adevarat :(

UPDATE , UPDATE!!! UPDATE!!!

Am uitat de Max cum se poate asa ceva? shame on meeeeee 

6. Max  Schneider 
Tumblr_mk4heeij6m1r4r8uqo1_500_large

sooo cute :> , e cantaret cu o voce,,,OMG

O mel super draguta de vara :X



REACTILE MELE (CAND II VAD): 








PS: Aceasta va fi ultima mea postare pana dupa Pasti, pentru ca plec la sat si acolo nu am internet... , o sa îmi fie dor de voi, sa fiti cuminti ,da?  Eu am sa vorbesc cu Madalina la telefon sa vad ce mai  faceti , va pup si va urez Succes la concurs siii Paste Fericit dragilor !! >:D<







Share this:

CONVERSATION

9 comentarii:

  1. OMGGG!Câte bunăciuunii!Paradisul pe pămââânt.Deci cum să înceep,cum să înceep.De Tudi Popa ştiam şi eu..şi crede-mă că îl urmăresc mai tot timpul pe ,,feisbuci".George Shelley e awesome!Deci are nişte ochi..pffff!!

    Îmi place foarte mult şi Robert Sheehan.Poate pentru că e creţ,cu ochi căprui,verzi,mă rog,ochi adorabilicioşi(adică idealul meu de băiat în viaţă)?Siguuurrr că daa!Mersii că ai pomenit de el,acum ştiu cine va ocupa locul de onoare la mine pe desktop şi în visele mele(muhahaha,this is freaking awesome!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Colega de fangarluit ^.^
      :)) Stiu , deci sunt asa ....ahhh :)) ai vazut ca Tudi a postat un nou video *topai* si eu il urmaresc pe facebook :D , de Geo nu mai zic nimic
      -_- just dead :)
      Ahh Robiuta X.x soo :X cretovanu meu, si a tau :)) :*
      A da si eu il am peeeste tot inclusiv pe telefon e pe desktop dar azi am zis ca il schimb cu Geo dar imi e asa greu stau in panta , ce sa fac? :S
      hug >:D<

      Ștergere
  2. Heeeeei. George Shelley e al meu! Eu am obsedat-o pe Rose; și ea pe restul! ÎL ȘTIU DE CÂND ERA LA X FACTOR. De cânt a dat prima probă! Deci, am drepturi asupra lui.
    În rest, sunt ai tăi. ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)) Bine bine e al tau , nu stii ca de Paste trebuie sa fi darnica?:))
      Noi doar l'am mprumutat un pik :D Dar tot al tau e :D .

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. În primul rând aş vrea să vă spun Bunăă!! Şi.... eu sunt nouă pe acest blog şi aş dori să mai treceţi şi pe la blogul meu. Sper să fiţi alături de minee.
    Oooo........ foarte drăguţiii!!! Ai gusturi bune la.. ''bunăciuni''. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna :D , desigur imediat ma voi uita si pe blogul tau ^^
      :)) Multumsec :* :))

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.