Recenzie : Alegerea - Kiera Cass



Alegerea este primul volum din seria omonima scrisa de Kiera Cass.

Descriere :

Pentru treizeci şi cinci de fete, Alegerea este o şansă unică în viaţă. Le oferă posibilitatea de a fi transportate, ca nişte cenuşărese, într-o lume a luxului şi strălucirii, a rochiilor elegante şi bijuteriilor sclipitoare. De a locui într-un palat şi de a lupta să cucerească inima unui prinţ.

Pentru America Singer, să fie Aleasă e însă un adevărat coşmar, căci asta înseamnă să îşi părăsească familia şi pe omul iubit, pe Aspen, cel care face parte dintr-o castă inferioară. Numai că, uneori, realitatea depăşeşte aşteptările şi, atunci când eroina noastră descoperă că Aspen o înşală şi că prinţul Maxon nu e, nici pe departe, snobul îngâmfat care i se păruse, totul se schimbă şi romantismul începe să plutească în aer.

Multumesc librariei online Libris  pentru acesta carte  si pentru tot sprijinul acordat. Daca v-a atras atentia acest volum si doriti sa-l cititi, il puteti achizitiona de pe site-ul librariei Libris.

Recenzie: 

E adevarat ca am auzit multe lucruri bune despre carte ,  dar tot am fost putin sceptica in privinta ei , suna mai mult a Burlacul (nu ca as viziona eu emisiunea dar e imposibil sa nu ai o idee despre ce e ) , si am auzit o gramada de oameni care au spus ca America este enervanta si imposibila asa ca m-am asteptat la ce e mai rau , m-am asteptat ca America sa fie o fata disperata dupa coroana aia si foarte feminina , cu nasul pe sus , dar si ma bucur ca spun asta   m-am inselat , adica , da e putin enervanta cand are momentele ei de confuzie , dar in rest , e chiar ok , nu e fitoasa , nici prea feminina si ce mi-a placut cel mai mult la ea e , ca e ea insusi oriunde merge,  e originala si simpla... si  nu i-a pasat de bani sau de coroana ...
Sa incep cu inceputul ... actiunea se petrece in Illea, fosta America , dupa cel de-al patrulea Razboi Mondial. Oamenii sunt impartiti pe caste , 8 mai exact,  unde sunt partajati dupa situatia financiara , in casta intai , sunt oamenii din familia  regala , casta 2 sunt oamenii cu bani , actrite/actori , modele..si tot asa. America face parte din casta 5 unde sunt artistii , nu sunt nevoiasi dar nici departe de asta nu sunt , ea canta , cu vocea , la pian si vioara .
                      
Si ..dupa ceva timp are loc Alegerea unde 35 de fete concureaza pentru inima printului Maxon , sau cel putin asa ar trebui , dar sunt destul de multe care sunt mai entuziasmate de coroana. La inceput America nu e entuziasmata de nici una , nici de print , nici de coroana , ea il vede doar pe Aspen , un baiat din casta 7 , ah, cat nu imi place de el , nu ma intelegeti gresit nu e din vina castei sau ceva de genul , apreciez ca munceste mult si bla bla ,  dar e asa arogant si imposibil si am o presimtire neagra in legatura cu el fata de Maxon care e genial , e timid , educat , deloc ingamfat sau arogant.

Ce mi-a mai placut e grija lui Maxon si a Americi fata de oameni din castele inferioare , si mi-a placut Marlee desi sunt putin confuza in privinta ei, si surioara mai mica a Americi , May ,oo  si numele amuzante a personajelor (Tiny , May , America , Aspen , Sosie ,Tuesday , ...) .

Per total  mi-a placut cartea , e ceva nou desii e combinatia intre printese, jocurile foamei si frumoasa si bestia (nu pt ca Maxon ar fi o bestie ..dar ca si Bella , America  a mers la palat pentru a-si ajuta familia).

Citate:

~"So this is what it felt like to be a lady."

~"It's always  the fear  of looking stupid  that stops you from being awesome."

~" I'm not choosing  him or you,  I'm choosing me.


*dupa mine , suna mai bine in engleza *


Nota: 4,5 / 5

Share this:

CONVERSATION

10 comentarii:

  1. MAXON!! Nu cred ca mi-a pasat de altcineva :))
    America nu prea aolica ultimul citat, in cartea a doua :))
    Draguta recenzie, o sa apara si a mea dar la toata seria, m-as enerva prea tare sa iau volumele separat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit multe recenzii pro lecturării cărţilor Kierei Cass, dar parcă nu sunt întru totul convinsă. Hm, am să mă mai gândesc :-?.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu mi s-a parut cine stie ce, ma asteptam la mai mult. Nu a avut actiune, dar asta cred eu, oricum a fost ok.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda nu e o carte cu multa actiune
      Si eu :*

      Ștergere
    2. Apropo, organizez un concurs, daca esti interesata link-ul aici: http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/08/concurs-2-castiga-o-carte.html
      Te tuc!

      Ștergere
  4. Chiar nu ştiam despre ce vorba în carte. Niciodată nu mi-am făcut timp să citesc o recenzie şi nici nu m-a atras coperta. Tu chiar recomanzi cuiva să dea banii pe ea? Adică, nu e o pierdere de timp, da? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coperta noastra nu atrage pe nimeni dupa parerea mea :)) depinde , mie mi'a placut dar tie poate nu o sa iti placa asa ca ti-as recomanda sa o imprumuti de undeva , chiar pierdere de timp nu cred ca e

      Ștergere
    2. Daca o sa iti placa cartea nu am de unde sa stiu , depinde de gusturi cum am spus mie mi-a placut pt ca nu am mai citit ceva de genul , dar au fost si momente in care m-a enervat putin

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.