TFIOS Soundtracks

Buna , cum mai e putin pana apare  filmul Sub Aceeasi Stea  m-am gandit sa va arat si voua soundtrack-urile de la film nu chiar toate ...care mi-au placut mie cel mai mult .


 primul  e un duet si ce mai duet ..cat imi place meloda

1. Best Shot  - Birdy & Jaymes Young 


"i'll be here
giving  it my best shot
baby, your love's got
All that i need."

O melodie care te unge pe suflet .. 

                                    2. Ray Lamontagne - Without Words


"Not all of life is cruel
Not all of life is so untrue"



ati mai vazut o melodie cu putine versuri dar totusi care spune tot? 


3. M83 - Wait 

"There's no end
There is no goodbye
Disappear
With the night
No time"


si o melodie care imi place la nebunie dupa care e si un cover superb <3

4. Kodaline - All I Want

"All I want is nothing more
to hear you knocking at my door
'cause if i could see your face once more
I could die as a happy man I'm sure"

si coverul: 
"when you said your last goodbye
I died a little bit inside
I lay in tears in bed all night
alone without you by my side"

o melodie trista ..dar care nu e ? cred ca e una ..sau doua care nu sunt triste ..dar melodia asta heartbreaker ca si all i want ouh ce tot spun aici toate sunt superbe 

5. Birdy - Not About Angels

"How unfair, it's just our love
Found something real that's out of touch
But if you'd searched the whole wide world
Would you dare to let it go?

 

si in sfarsit o melodie mai vesela :))

                                             6. Charli XCX- Boom Clap





"You are the light and I will follow
You let me lose my shadow
You are the sun the glowing halo
And you keep burning me up with all of your love"

si o melodie mai rock ..avem toate genurile in TFIOS <3

                                      7. Grouplove  - Let Me In

"Let me in, yeah, let me get closer
Got my hands high like I ride a roller coaster
Cannot be it, cannot be lonely
Lookin' like you're lovin', you're livin' the moment"

si melodia din trailer ..geniala 

8. One Republic- What You Wanted 

"I'll find the places where you hide
I'll be the dawn on your worst night
The only thing left in your life
Yeah I would kill for you, that's right"

si in sfarsit melodia mea preferata ..si ultima 

9. Ed Sheeran - All Of The Stars 

"So open your eyes and see
The way our horizons meet
And all of the lights will leave
Into the night with me
And I know these scars will bleed
But both of our hearts believe
All of these stars will guide us home"


 Care  e soundtrack-ul vostru preferat ? 




Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.