TBR CHALLENGE | MARTIE

 Nu am mai înceracat nici un TBR (to-be-read) până acum , în special nu sub forma unei provocării, probabil pentru că mereu pierd la chestii de genul . Dar acum mă simt în forțe deci să vă explic în ce constă provocarea pe luna asta. 


Trebuie să citesc cel puțin 4 cărții pe lună. Cele pe care am să le enumăr mai jos , și este permis să înlocuiesc doar două cărții . 

1. Marele Gatsby de f. scott fitzgerald

Care am început-o deja , până acum sunt puțin  confuză , intrigată și curioasă cu ce urmează să se întâmple . Plănuiam să o citesc , dar nu mă așteptam să mă apuc de ea chiar acum , probabil , dacă nu era recenzia Ancăi  , mai trecea cine știe câți ani până puneam mâna pe ea.  

2. Silmarillion  de J. R. R. Tolkien

Nu știu dacă știți  dar sunt o-b-s-e-d-a-t-ă de John Ronald Reuel Tolkien și plănuiesc să citesc și să dețin cât mai multe cărții de el , poate , chiar toate. Cum am primit Sillmarillion de ziua mea , chiar trenbuie să îl citesc luna asta. și de abia aștept.
                           

3. Obsidian de Jennifer Armentrout

Sunt curioasă cum e , subiectul pare unul promițător , sper să reușesc să o citesc luna asta. 

                            

4. Seria  Secretul de Rhonda Byrne

Am primit-o astăzi de la vecina mea care e foarte entuziasmată de serie , așa că trebuie să aflu  și eu secretul. 


Dacă am să citesc cel puțin patru cărții luna asta , printre care ,  cel puțin doua din cele enumerate mai sus , primesc o recompensă , adică mă auto recompensez . Cu o carte, un semn de carte un DVD cu filmul după o carte , etc.


Cam asta e lista și recompensa, acum trecem la partea nu așa drăguță pentru mine .

Pedeapsa , desigur , dacă exista o recopensă trebuie să existe și o pedeapsă . Dar care? Asta depinde de voi , aștept să îmi lăsați pedepse în comentarii ,  nu că ar fi nevoie , oricum câștig , de pildă , să nu mai cumpăr nici măcar o carte nouă  timp de doua lunii ,ce știm cu toții e un chin , etc. 
Și dacă vă riscați și voi cu provocarea , lăsați-mi un link să mă pot revanșa cu o pedeapsă :).
                                

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.