MY BOOKS #1

         Mă tot gîndeam ce sa postez si  dintr-o data mi s-a aprins beculetul. :) Am sa va prezint toate cărţile mele  sf. sau clik-it. Mda nu sunt ele  foarte multe dar nici eu nu am citit foarte multe ....doar ce mi-am descoperit
pasiunea .Mă bucur mult ca în sfîrşit m-am hotarat sa creez blogul..yupiii <3.Prima carte e:

        1.Jurnalele lui Stefan -Spintecatorul 


                               


       2.Jurnalele vampirilor :1-4
                      



      3.Fantomele ne stiu toate secretele -Megan Crewe


          4.Nu plange sub clar de luna 1 si 2-HEATHER DAVIS
   

            5.Casa Noptii - 1 si 2 -P.C Cast si Kristin Cast


               6.Fetele Gallagher- 1-4 -Ally Carter 



            7.Clubul Mortilor -Charlaine Harris 

         8.Cercul Secret - 1-4 - L.J.smith 

                    
       
                                                                                                 
  
                                                                                 



Share this:

CONVERSATION

1 comentarii:

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.