Recenzie #2: Jurnalele Vampirilor-1 Trezirea L.J.Smith

                      Buna, ce mai faceţi?....eu am o senzatie de deja vu .....adică tot aceiaşi chestie scoală acasă teme si iar scoala !   :( ..... Voi ce citiţi acum?..Eu  momentan nu pot sa zic ca citesc ceva am rămas fără cărţi si am fost la carturesti ca sa citesc  Naluca si Naucul dar cum nu prea am timp sa merg pe acolo nu pre am reusit sa citesc nici macar un capitol intreg :(((

 Duminica mi-am  comandat de la elefant.ro si nu mai pot de nerăbdare sa le primesc am comandat destul de multe ....yupyyyyyy.... : P ....... off dar cred ca v-a trebui sa o las pe altadata cartea Naluca si Naucul . :(
Asa sa revenim cartea asta este foarte tare si daca  Jurnalele Lui Ştefan -Spintecătorul  mi-a deschis pofta pentru genul s.f. Trezirea n-a făcut decat sa imi alimenteze pofta. Cartea este  simpla., dar draguta , am cam citito de ceva vreme deci nu imi amintesc foarte bine toate detaliile.
    Acest volum e doar intriga adevarata actiune se petrece in urmatoarele vol.
 Cu  un triunghi amoros nu e uşor de supravieţuit dar mai cînd cei 2doi sunt fraţi??Hm....la aceasta intrebari nu o sa va raspund ....(sic sic ca nu  va spun)  : P ....: D...Elena a este indragostita de Stefan..dar oare sentimentul e reciproc?....
 Cartea este superba sraguta si simpla daca nu mai aveti ce sa cititi aceasta este ideea ideala.
                                       
                                                                                
                              

Share this:

CONVERSATION

3 comentarii:

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.