Versatile Blogger Award

     Ii multumesc foarte mult Alexandrei pentru acest premiu te iubi dubi  Alexandra  :*.


                                            
Reguli:

1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

Sii cateva lucruri despre mine : 

1.Iubesc vara si de abia o astept chiar nu mai am rabdare , va fi cea mai tare vara ever. 

 Large


2.Imi place foarte mult sa merg la cinema si singura sa mă  afund in întuneric si sa ma îndop cu popcorn !


3. Iubesc PETRU (stiti , magazinul acela cu covrigi?)  Covriking e raiul pe pamant !



4. Cint in dus :)) Mai ales cand sunt bine dispusa 

Tumblr_lxkb47xuq31qe9r2fo2_r1_500_large

Si imi place filmul Easy A (imaginea de mai sus) Adooor caracterul lui Olive 



5. Nu plang des, plang fooarte putin si cand nu ma vede nimeni si da nu am plans la nici o carte pana acum cateva zile , cand  am plans la "Fata cu picoare de sticla" finalul a fost........, (fara cuvinte just cry) serios , si dupa cateva minute dupa  ce  am termnat cartea inca plangeam.

Cam asa aratam  

5. Motto'ul meu este: ......... il spun mereu cand ceva incearca sa ma doboare.

 Tumblr_m27v9vrdny1rt6b80o1_500_large

este si o melodie pe care o iubesc cu acest motto

6.I love my friends.


Large


7. Iubesc Sibiul da chiar ce am venit de acolo si este foarte frumos >:D<

Este asa frumos si curat si am crezut ca nu suntem in Romania chiar m'as muta acolo nu pot sa zic si Timisoara este frumoasa dar iubesc Sibiul.


Apus_in_sibiu_by_andrei_caj_large

Acum nominalizarile , deja am vazut ca a primit multa lume asa ca sa vad daca reusesc sa dau la cineva care nu a primit.

Si nominalizez peeee.......

~cine vrea



Share this:

CONVERSATION

7 comentarii:

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.