Exista prietenii adevarate?

  Am citit acum mult mult timp postarea lui Sayuki si am zis ca voi vorbi si eu despre asta dar nu am apucat.. sau nu am avut ideei pana acum. 


Si intrebarea este Exista oare prieteni adevarati? Sincer , cand am citit postarea lui Sayuki , prin Februarie , am zis ca nu exista asa ceva , poate in filme sau in carti dar in viata asta rautacioasa asa ceva nu exista dar am gresit , am gresit pentru ca am fost ranita , dezamagita , si cand esti dezamagit nu mai acorzi o a 2-a sansa.
Dar din fericire  am intalnit niste fete , si acum cred , chiar cred , nu stiu daca ati simtit vreodata ca puteti impartasi orice cu o persoana fara sa va  condamne ,o persoana care sti ca va fi mereu langa tine . Sau ati patit ca o  persoana sa va faca sa radeti si in cele mai grele momente? eu da chiar astazi . Si nu sti cum as putea sa le intorc vreodata favorul, desi una dintre prietenele mele mi;a spus:
''Si de asemenea prietenele nu au nevoie de ceva in schimb."


Sincer habar nu am ce m'as face fara aceste persoane din viata mea carora le datorez totul.




VA MULTUMESC MULT SI VA IUBESC ENOORM.!!! :*


Share this:

CONVERSATION

10 comentarii:

  1. stii ca te iubesc, panda fraier :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că nu ai renunțat și acorzi încredere relației de prietenie :) Ar fi și păcat sisule, zău așa :) Sunt pe aici pe undeva, pierdută în spațiu, hiperactivă, oricând simți nevoia să-mi vorbești despre soțul tău, să-mi expui ideile tale absolut nebune și să-mi vorbești și mai mult despre soțul tău :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Lovee you sis, ce ai face tu fara ideile mele trasnite si mai ales fara povestile despre sotul meu? :)))

      Te iubi dubi :*

      Ștergere
  3. Offf,off micuţă Bubbles ,normal că există prietenie, chiar şi cu toate dezamăgirile. De asta să fi sigură.
    Love you! :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Să ştii că există, să nu ai niciodată vreun dubiu în asta. ;) Cred că fiecare persoană are alături de el/ea o/un prieten/ă care va fi acolo pentru el/ea necondiţionat. Eu am, si sunt extrem de mândră de asta, idiferent de ce ar putea spune lumea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum nu mai am, si eu sunt mandra si bucuroasa si le multumesc pt asta fetelor mele :*

      Ștergere
  5. Hei Denisuleee!!!Vino incoace melancolica mea mica >:D<,adorabila postarea ,nustiu eu chiar cred ca exista prietenii adevarati ,imi place sa ma incred in persoane si uneori cred ca sunt prea naiva ....dar nu ma intereseaza >:D<.See yaaaa :xxx

    RăspundețiȘtergere
  6. Heey , mai trebuie sa fiu si eu melancolica nu? :))) Stai linistita nu eti singura , dar e bine sa fi asa ;) Daca nici noi nu mai credem in bine atunci ce se alege de lumea asta? :D

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.