Palavrageala

      Bunaaa  , ce mai faceti ? gata cu tezele , liberi ? Eu da am scapat desi mai invat mai am cateva teste dar sunt si eu pe terminate. :D Chiar nu imi vine sa cred ca mai sunt 3 saptamani de scoala yeeeee

Maine vom anunta castigatorii concursului de paste daca nu ati trimis inca mai aveti timp pana maine pe la 14-15 , da stiu am spus ca se va termina pe 1 Iunie daar Sambata voi fi plecata la ..Sibiuuuuu :D
Da ma duc in excursie btw este cineva de acolo? just curious , si cum spuneam , maine vom anunta  nu stiu daca stiti dar Madalina s'a retras din concurs asa ca premile sunt  cartile :

The Happy Prince And Other Stories de Oscar Wilde  (in engleza ) + swaguri 
 Clubul mortilor (Vampirii Sudului, vol. 3) -  Charlaine Harris
 Am primit muulte fotografi foarte dragute o sa fie foarte greu sa alegem .

Si mai vreau sa va intreb daca aveti ask.fm? deja am vazut ca are aproape toata lumea asa ca mi'am facut si eu :)) aici profilul meeu .

Si voi ce mai spuneti? ce mai cititi? 

Va las cu Robica ^.^


Share this:

CONVERSATION

7 comentarii:

  1. Distracție plăcută ! Frumos rău la Sibiu :) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc , esti de acolo? sau ai fost? Eu nu am fost si de aia sunt asa curioasa:))

      Ștergere
  2. Distracţie plăcută la Sibiu! :)
    Şi da, şi eu am ask. Mi l-am făcut tot aşa, când am văzut că toată lumea şi-a făcut şi numai eu eram aia care nu aveam. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :8
      imi dai si mie link? :D
      Da exact cum sa nu avem noi daca toata lumea are :))

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.