Si a venit...

Nu stiti ce a  venit? Va spun eu , mi'a venit Fata cu picioare de  sticla , si sunt  fooooarte entuziasmata .

 















Arata asa dragut ma holbez  non'stop la coperta, i just love it.
Cat as vrea sa ma apuc chiar acum de ea , daar trebuie sa invat pentru teza la romana de maine :((  Damn it..
Si cum spunea Adry: It's  sucks to be me.

image

Multumesc mult librariei online Libris pentru aceasta carte .

                                                         

Share this:

CONVERSATION

8 comentarii:

  1. Ce interesant sună!
    Mult succes la teză şi lectură plăcută:D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult noroc la teză și să te bucuri de carte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes la teza!!Norocoasa de mine ,o am tocmai joi pe 23 ,hihiiiihii >:D<
    Bafta si sa -mi zici cum e cartea ,sa nu uiti ,aaa si eu sunt datoare la tine cu Zece lucruri :xxx
    Hug>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersiiii da si eu am pe 30 la mate, da sa faci si poze sa nu uiti , fac si eu la asta? Da da iti spun promise , pana acum e bestiala dar nu vreau sa ma pronunt e doar vol 1 :D

      Ștergere
  4. Succes la teză presupun că nu trebuie să îţi mai urez că deja ai dat-o. Te-ai descurcat? :D
    Cât despre carte, îţi aştept recenzia. Sunt curioasă dacă se merită sau nu să dau banii pe ea. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da am dat-o dar mersi, eu spun ca m.am descurcat sper sa fie asa cum spun, :D , Da , sper sa nu ma dezamageasca, pare o carte foarte buna pana acum :D

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.