Fior de Maggie Stiefvater


 Doamne, de cand am vrut sa citesc cartea asta .. cred ca din 2011 cand  am auzit de ea prima oara intr-o recenzie a lui Sayuki . Am auzit doar pareri de bine despre ea...chiar inainte sa incep cartea , eram convinsa ca este nemaipomenit ..dar acum nu mai sunt asa sigura , nu ma intelegeti gresit , chiar mi-a placut cartea dar ... nu stiu.. parca i-a lipsit ceva ..nu stiu ce , poate actiunea , inchegarea , habar nu am  ...dar cu cat citeam mai mult cu atat simtiam aceea piesa lipsa.


Dar per total mi-a placut ..ce  mi-a placut mult  e faptul ca  este scrisa din perspectiva ambelor personaje principalecel . Un alt lucru care mi-a placut este Grace , puternica, impulsiva , descurcareata ...  nu era acel gen de perseonaj care nu stie sa faca  nimic doar asteapta sa fie salvata . Fata de Sam care era opusul ei , mai mereu  victimizat,  mereu timid uneori imi venea sa ii  trag doua plame si sa ii spun "Tu esti baiatul in cartea asta, ce  Dumnezeu!?!?!" 
Un alt lucru care mi-a placut e faptul ca  este scrisa din perspectiva ambelor personaje principale 

Dar acestea sunt doar niste defecte minore ..poate daca  nu as fi asteptat atat de mult sa citesc cartea aceasta , poate nici nu le-as fi gasit .
"
Shiver | via TumblrDe multi ani Grace ii observa pe lupii din padurile aflate in spatele casei ei. Un lup cu ochii galbeni -lupul ei- a reprezentat mereu o prezenta fara de care nu mai puteau sa-si inchipuie viata. 
Intre timp , Sam   traia doua vieti :iarna,  in padurea inghetata , protejat  haita si mereu in compania unei fete neinfricate , iar vara, putine si pretioase luni petrecute ca om...pana cand frigul il facea sa se transforme la loc .
Acum , Grace face cunostinta cu un baiat cu ochii galbeni , care i se parea atat de cunoscut , incat i se taie rasuflarea . 
Era lupul ei , el trebuia sa fie . Dar , pe masura ce iarna se apropie, Sam trebuie sa se lupte ca sa isi pastreze forma umana sau sa riste sa o piarda pe Grace , dar sa se piarda si pe sine...pentru totdeauna. 

                                


Citate: 

"you are beautiful and sad just like your eyes"


~“Mirosul verii pe pielea ei, cadenta vocii ei pe care abia mi-o aminteam, senzatia degetelor ei in blana mea. Fiecare particica din mine canta la amintirea apropierii ei.”

~“Credeam ca e cea mai frumoasa fata pe care o vazusem vreodata, un inger mic si insangerat, iar ei vroiau s-o distruga.”

~"Lupul meu era un tip simpatic si ma tinea de mana. Puteam muri fericita.”



  "Fior" este o carte sensibila , despre o iubire imposibila , o simpla adiere de vant ii poate desparti."


Nota : 4.5 / 5 
 
                                         

Share this:

CONVERSATION

3 comentarii:

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.