Leapsa + Leapsa cu elementele naturii !




Heyo! ce mai faceti? mai traiti? Eu am primit o lepasa de fapt  doua  ^_^   de la Alexandra , te iubi dubi :*. 


Brr



 Leapsa cu elementele naturii 


      1.Gaseste o carte cu apa pe coperta.



"Furtuna solara" de Asa Larsson una dintre cartile cumparate recent .



2.Gaseste o carte cu albastru pe coperta

      
                                    



3. Gaseste o carte cu foc pe coperta





     4.Gaseste o carte cu rosu pe coperta


                                   



5. Gaseste o carte cu ceva legat de pamant/natura pe coperta.

                
                              



6. Gaseste o carte cu verde pe coperta.


                                  





  7. Gaseste o carte cu vant pe coperta.

                                 



8. Gaseste o carte cu alb pe coperta.

                                       



9.Gaseste o carte cu rosu, verde, albastru si galben pe coperta.




                   


Cam atat pentru '' Leapsa cu elementele naturii  ".


Leapsa


1. Ce carte te-a făcut să te simţi încrezător legat de tine sau de viaţa ta?

"Fata cu picioare de sticla " -Ali Shaw  m-a facut sa realizez ca viata e scurta si trebuie traita din plin ,  fiecare zi este un dar .


2. Ce carte te-a făcut să placi sau să te ataşezi de personaje?

 Hmm.. "Fortele Raului Absolut " de Kelley Armstrong .. m-am atasat foarte  tare de Chloe si gasca ei , "Dispozitive Infernale"  de Cassandra Clare , "Ingerul Noptii" de  Becca Fitzpatrick si multe altele sincer ma atasez  foarte repede de personaje .. chiar si in filme .. stiu cand eram mai mica si  am vizionat toate episoadele din Sandy Bell  cand s-au terminat cred ca 5 zile am plans incontinu  , mama incerca sa ma potoleasca si imi spunea ca e doar un personaj dar eu eram ceva de genul: "NU E DOAR UN PERSONAJ!!)


3. Ce carte te-a făcut să te simţi nerăbdător/curios?
" Fata de  Hartie " Guillaume Musso , "Dispozitive Infernale"- C.C.


 4. Ce carte te-a făcut să te simţi iritat?
Damnare de Lauren Kate ..  Daniel ma enerva la culme (nu aruncati cu rosii) . dar uneori  ma exaspera.


5. Ce carte te-a dezamăgit?

"Jurnalele Vampirilor" de L. J. Smith


6. Ce carte te-a făcut să te simţi confuz?

Hmm .. pana acum nu cred ca am una ,,sau poate nu imi amintesc .


7. Ce carte te-a făcut să te simţi satisfăcut?

"Rafuiala " de Kelley Armstrong 


8. Ce carte te-a făcut să te simţi foarte ataşat de personajul principal?

"Fior" de maggie stefvater , Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick


Nominalizari :


~Bia


~cine mai vrea  




Si cateva  melodii pe care le iubesc .. pur si simplu sunt obsedata de ele.

                                           

                                   
" Dirty, twisted, crazy, nasty, 
 Get me fucking sick love, 
 Filthy, sexy, freaky, 

 Get me chemically sick love, 

Ride me, hide me, cut me and infect me with your sick love "







"We know what they gon' say, same shit different day, 
those haters gonna hate"







"Cause baby you're too, too much

Of a good thing
On my hands and my knees
Whenever you please
Anything you say
Cause baby you're too, too much
Of a good thing " 

 

Share this:

CONVERSATION

10 comentarii:

  1. Merci mult pentru nominalizare! >:D<
    Le voi completa cât de curând posibil.
    Succes în continuare :*.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante raspunsuri... clar trabuie sa citesc "Fata cu picoare de sticla" dupa asta :)
    Imi place asa de mult aspectul blogului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc >:D< nu este geniala cartea , dar chiar este o lectie de viata in ea :D

      Ștergere
  3. Mulțumesc mult pentru nominalizare! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Si tu asculti Vince Kidd *-*
    Sunt Xena! :D Scuze, scuze, scuze ca nu am mai vorbit! :( Am cam renuntat la blogul de recenzii si am inceput unul nou. Imi doream de mult sa revin la unul personal. Odododo Hugs Bubbles! >:D< Mi-a fost dor de tine. Acum o sa trec mai des. PROMIT! Pe cuvant de cercetas! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. We've been looking for this information for a very long time. It wasn't until today that your website was able to save you the trouble. Thank you.

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.