Obiceiuri livreşti - tag

 Buna ,  am furat un micut tag de pe blogul Ralucai , sper sa nu se supere ..dar e asa dragut si m-am gandit sa il fac si eu ^_^



1. Ai vreun loc preferat în casă în care citeşti?
Patul meu...

2. Semn de carte sau o hârtiuţă oarecare?
Semn de carte ..fooarte rar mai  pun o foaie oarecare..daca ma grabesc si nu gasesc semnul sau mai stiu eu..

3. Poti sa te opreşti din citit brusc sau trebuie să termini pagina/capitolul?
Prefer sa termin pagina dar daca e ceva urgent ma opresc si brusc.

4. Mănânci sau bei in timp ce citeşti?
Imi place sa mananc dulciuri sau sa  beau ceai .. deci da.

5. Poţi să citeşti în timp ce te uiţi la TV sau asculţi muzică?
Uneori ascult muzica dar  nu pot sa citesc si sa ma uit la TV.

6. Citeşti cărţile pe rând sau mai multe simultan? 
Pe rand.

7. Citeşti doar acasă sau peste tot?
Acasa , mai citesc in masina cand e  drumul lung desi  nu imi prea place sa citesc in masina.

8. Citeşti cu voce tare sau în gând?
In gand.

9. Sari pagini?
Niciodata... daca chiar e plictisitoare rau ..renunt la carte .

10. Scrii pe cărţi? 
Nuuu..

Nominalizari :

Adry, Anto si cine mai vrea .



                                                                               

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.