Aparitii noi , ziua blogului etc.

Heii, ce mai faceți?  Simțeam nevoia să postez ceva pe blog , și am zis să mai conversez cu voi și să vă mărturisesc ce mama rea sunt.

Da , ați auzit bine , sunt o mamă rea , am uitat de ziua (copilașului meu) blogului. A fost în 14 februarie , cu o zi după ziua mea de naștere și cu pregătirile de simulari și toate cele , am uitat. 
Daa , știuu , shame on me.  Blogul a împlinit 2 anișorii.
          .
Vreau să vă mulțumesc tuturor , pentru că urmăriți blogul, conversați cu mine, sau că ați aruncat un ochii , orice. Sunt persoane care m-au ajutat enorm cu blogul și fără care probabil nu ar fi existat , sper să vă simțiți *laugh*, vă mulțumesc. *mă simt ca și cum aș ține un discurs la Oscaruri *
Și în legătură cu noutățile   , trebuie să mă plâng, sunt atâââââtea cărții și nu am baniii  sau timp *cry a river* . Adică uitați-vă și voi:

1. Ghici cine moare primul de M.J. Arlidge
Arată așa de bine,  și sunt extrem de curioasă . Sparg o bancă, jefuiesc o bătrână , nu știuu cum fac , dar trebuie să o cumpăr.

Doi ostatici. Un singur glonț.
Doar unul va supraviețui.
Sunt suflete-pereche. Vor să-și petreacă restul vieții împreună.
Însă când se trezesc singuri și dezorientați într-un subsol părăsit, groaza îi copleșește.
Nu au la dispoziție decât o armă încărcată cu un singur glonț și însoțită de următorul mesaj: "Când unul dintre voi îl va ucide pe celălalt, supraviețuitorul va fi liber".
Cine a putut concepe un astfel de scenariu sinistru, în care victimele înseși comit crima?
Torturați de spaimă, disperare, sete și inaniție, pentru ostatici nu există decât o singură cale de a pune capăt acestui supliciu: unul dintre ei trebuie să moară.




2.  Labirintul de James Dashner

Labirintul, Evadarea, Vol. 1 - James DashnerProbabil știți că , seria Captiv în labirint are hăinuțe noi,  chiar și nume nou , acum e Labirintul . Ador coperta , adica , să fim serioși cine nu il vrea pe Dylan O'Brian pe copertă? Și Labirintul arată asdhjkl.
Totul este pe cale sa se schimbe...
Cand Thomas se trezeste intr-un loc necunoscut, nu-si aminteste decat cum il cheama. Mintea ii este ca o foaie alba. In jurul lui se afla mai multi baieti, care ii ureaza bun-venit in Poiana – un loc inconjurat de ziduri de piatra. La fel ca Thomas, Poienarii nu au nici o idee despre felul in care au ajuns acolo si nici din ce motiv. Tot ceea ce stiu este ca, in fiecare dimineata, portile de piatra catre labirintul care ii inconjoara se deschid si ca in fiecare seara se inchid la loc. Si, la fiecare treizeci de zile, un nou baiat apare acolo, adus cu un lift. Asadar, Thomas era asteptat.
Cu totul neasteptat, a doua zi este trimisa acolo si o fata – prima fata din grup. Si mai surprinzator decat sosirea ei este mesajul pe care il aduce. Thomas ar putea fi mai important decat ar fi crezut vreodata. Numai de-ar putea sa scoata la iveala secretele intunecate ingropate inauntrul mintii sale.



Regina Adevărată3. Regina Adevărată de Erika Johansen

Coperta e așa frumoasă. Chiar sunt curioasă cum e. Sincer nu am nici cea mai mică idee despre ce este. Nu am citit descrierea.

Trecerea, un cataclism misterios, a făcut să piară cea mai mare parte a umanităţii, alături de tehnologia ultramodernă. Regresând în epoca feudală, dar aflându-se totodată undeva în viitor, supraviețuitorii o iau de la capăt pe un teritoriu nou, numit Tearling: un ținut sărăcit, prădat de propriii săi nobili şi de regatul Mortmesne, condus de Regina Roşie.
Singura speranţă a poporului îngenuncheat este moştenitoarea tronului, Kelsea Raleigh, o fată de 19 ani care nu cunoaşte decât lumea cărţilor şi, mai ales, istoria omenirii de dinainte de Trecere.
Călătoria viitoarei regine este începutul unei iniţieri dure, pe parcursul căreia înfruntă moartea sub diferite chipuri și îşi descoperă darul clarviziunii.




Tuturor băieţilor pe care i-am iubit

4.Tuturor băieţilor pe care i-am iubit de Jenny Han
Coperta e așa de drăgălașă și subiectul original , sper să pun mâna pe ea cât mai repede.
Când iubirile secrete ies la iveală...
Ce-ar fi dacă toţi băieţii de care te-ai îndrăgostit vreodată ar afla ce-ai simţit pentru ei... în acelaşi timp?
Lara Jean păstrează cu sfinţenie nişte scrisori de dragoste într-o
cutie de pălării rămasă de la mama sa.
Scrisori pe care însă... nu le-a primit, ci doar le-a scris. Câte una pentru fiecare băiat de care a fost îndrăgostită.
Când scrie, Lara îşi deschide inima şi mărturiseşte tot ceea ce n-ar avea curajul să spună cu voce tare. Scrisorile sunt secretul ei. Nimeni altcineva nu trebuie să le vadă.
Numai că într-o bună zi cineva le expediază, iar lumea imaginară pe care Lara o ţinea ascunsă scapă dintr-odată de sub control.




Mă opresc acum , pentru că nu cred că o mai termin azi daca continui , sau luna asta .
Voi pe ce minunății ați pus ochii? 

Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. La multi ani! <3 Si eu am pus ochii pe Ghici cine moare primul, acum astept sa fac rost de bani. Si mai vreau sa-mi iau toata seria The maze runner. Tanjeam de mult timp la ea, de un an si ceva, dar mi-am tot zis ca trebuie sa am rabdare, sa apara si ultimul volum, dar acum nimic nu ma mai opreste. :))

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.