Recenzie: Fata Dispărută de Gillian Flynn

 *Carte oferită de Târgul Cărții pentru recenzie.
 Mulţumesc.

Descriere:

Cine eşti? Cum am ajuns aici?“ Sunt întrebări care îl frământă pe Nick în ziua când sărbătoreşte cinci ani de căsnicie. Şi tocmai acum, soţia sa dispare pe neaşteptate. Primul suspect este Nick. Deşi îşi susţine nevinovăţia, dovezile împotriva lui nu încetează să apară. Sub presiunea mass-mediei, face paradă de cinism şi de minciuni. Iar jurnalul lui Amy, descoperit de poliţie, dezvaluie că mariajul lor era departe de a fi perfect.

Este Nick un ucigaş? Adevărul îţi dă fiori: este mai întunecat decât ţi-ai fi imaginat. Vocile personajelor sună atât de autentic, încât cititorul devine un observator direct al mariajului disfuncţional. Un adevărat tur de forţă

Recenzie:

 E prima carte care o citesc de genul , și cred că am început în forță . Ce pot să spun despre ea ? E genială. 
 Începutul  primei părți ( Băiatul pierde fata) , am crezut că e foarte plictisitoare și că e o mare dezamăgire. Apoi a început să devină din ce in ce mai interesantă și plină de bombe.
M-am simțit de  parcă Flynn mi-a oferit un puzzle  , la început  mi-a dat  doar piese din puzzle neimportante , din părți diferite . După ,piesele care lipseau , reușind să termin  puzzle-ul . Apoi Flynn  râde de mine (hehehe) și îmi spune că nu ăla era , de fapt , puzzle-ul. Dacă ați citit cartea probabil știți  la ce mă refer .
 Personajele sunt foarte complexe și bine construite , Amy in mod special mi-a atras atenția  , e fooarte , nici nu știu care e cuvântul, ... nici nu știu dacă există un cuvânt care să o descrie. Și chiar mă întrebam , cum e persoana care a creat un astfel de ... personaj?, habar nu am , dar sigur una inteligentă.
 Sunt unele secvențe și limbajul folosit care nu este chiar adecvat pentru copii sub  15-16  anii .Chiar mi-a fost puțin greu să mă obișnuiesc cu limbajul dar oricum am fost prea ocupată cu  conținutul.
Pe de altă parte , sfârșitul , care îl urăște toată lumea, nu mi s-a părut așa de rău, ba chiar mi-a plăcut , desigur putea să fie și mai bun ,dar a fost ok,  după părerea mea.

 Citate:

*E o epocă foarte dificilă în care să fii persoană , o persoană reală , pe bune , în loc să fii o adunătură de trăsături de personalitate selectate de la un șir nesfârșit și automat de caractere.  Și dacă toți jucăm roluri , nu poate exista suflete pereche, fiindcă nu avem suflete autentice.  -Nick

*Sunt un adept înfocat al mințitului prin omisiune. -Nick

*Dacă vrei să faci ceva și vrei să știi  dacă-i o idee proastă, imagineză-ți că o vezi tipărită în ziar , ca să afle toată lumea.  -Nick

*Oamenii fac ce-ar trebui să facă și apoi se așteaptă  să-i îngropi în complimente . -Amy


                                                            Nota: 5/5  (4.6/5)

Share this:

CONVERSATION

10 comentarii:

  1. Haha! Frumoasa recezie si amuzanta. Se pare ca Flynn chiar se distreaza jucandu-se cu mintile cititorilor.
    Bune citate. M-ai facut curioasa. Am mai vazut cartea pe elefant.ro si am zis ca o cumpar. Asta este un motiv in plus.
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :) , foarte adevarat.
      Astept parerea ta daca o citesti .
      pupici !

      Ștergere
  2. De cand vreau sa citesc cartea asta...
    Faina recenzie! M-ai facut si mai curioasa.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu de cand tot vreau sa o cumpar, dar cand ajung acolo... iau altceva. Mi-a atras foarte mult atentia si trailerul de la film, pare interesanta si misterioasa :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă bucur că nu sunt singura căreia i-a plăcut finalul și cartea în general. Am văzut atâtea recenzii negative încât am început să mă întreb dacă e ceva în neregulă legat de carte sau de cei care o citesc. Mie mi s-a părut genială.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi , stiu ce zici , chiar mi a placut finalul si cartea in general

      Ștergere
  5. Abia aștept să citesc și eu cartea, pare super! În general cărțile de la Editura Trei mi se par geniale.
    Frumoase citatele pe care le-ai extras! :D

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.