Câștigătorul :Concursului Read-a-thon

  Vă mulțumesc că ați participat la concurs și sper că v-a plăcut și că a fost o motivare destul de bună să mai citiți din cărțile de pe raft. 



Participanții:

- Denise  cu 637 de pagini 

- Jessie  cu 1042 pg.
 
- Vick cu 1245 pg.

-Madeline cu  511 pg.

-Andeea cu 1462 pg.


Felicitările mele tuturor, v-ați descurcat grozav . 

Câștigătoarea este = Andeea 
Felicitări!

Aștept Nume, Prenume, Adresa corectă şi completă, cod poştal. , pe facebook.

Share this:

CONVERSATION

8 comentarii:

  1. Multumesc! O sa fac mai tarziu si postarea pe blog, dar momentan nu prea am timp...am teme din prima zi de scoala. Felicitari si celorlalte participante, cred ca toti am avut ceva de castigat pe urma acestui concurs ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari castigatoarei!!!Concursul a fost foarte ,foarte interesant Denisa!Multumim din nou,big hugs <:D<
    See ya:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitariiiiii!! Cate cifre :)) As vrea sa citesc si eu 1000 pe pagini. Ar fi interesant sa mai facem un read a thon si fara premii.
    Mie mi-a placut mult, sper sa mai organizeze cineva :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări !!!
    Frumos concurs. Este primul de genul la care particip si imi place. :)) imi pare rau, totuși, ca nu am avut timp sa ma implic mai mult.
    Un weekend minunat! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Organizez si eu un concurs. Sper sa participi ♥
      http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2015/02/concurs-ingerul-mecanic.html

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.