✄ Jurnalul meu trasnit ✄

       Buna , ce mai faceti? M-am gandit sa va arat si voua  o idee brilianta . Hogof si  Gabi vor sa organizeze un concurs . 




Despre ce este vorba? 

Pai trebuie sa colectionati un Jurnal Trasnit el poate fi cumparat sau facut 100% de voi , trebuie sa  Taiati, Lipiti ,cu un cuvant DISTRUGETI. Cel mai original jurnal , v-a fi premiat .

  Deci dati un click aici si participati la acest original concurs, Concursul nu se v-a tine doar daca vor fi destui doritori. Eu una particip chiar mi se pare o  idee stralucita. 



Va pupicesc :*:*.













                                               





Share this:

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. Iiiihiiii, din nou jurnalul trăzniiiit:o3 Poate particip și eu. Văd ce chef de distrugeri am în weekend:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Haide Vero , putina disttractie nu ii strica la nimeni :D

      Ștergere
  2. uu..ce interant cred ca particip si eu!!

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.