Vânătoare în bibliotecă :D

                       Cum nu prea am ce face m-am gandit sa public leapsa asta care tot circula prin blogosfera .      Provocarea   a    fost   inspirata   de       TheLibraryOfSarah   de  pe    youtube cu     numele de       Bookshelf Scavengers Hunt.
Tagul il puteti lua toti cu conditia sa postati  link-ul catre videoblogul  celei  care a avut ideea.



 :P Despre ce vorbim?


Provocarea consta in a gasi in biblioteca ta carti care sa corespunda intrebarilor de  mai jos ! :P



  1. Găseşte un nume de autor sau titlu de carte care să conţină litera Z…


Hmm...am gasit mai multe dar una dintre  ele este una care am citito recent ..Tacere de Becca Fitzpatrick . are un z in Fitzpatrick , :P




      2. Găseşte o carte clasică…

owww.....nu prea am carti clasice dar imi amintesc ca am citit Mica Printesa acum mult mult timp

                                          



     3. Găseşte o carte cu o cheie pe copertă…


hmmm....nu am :(((


                   
                4. Găseşte în bibliotecă un obiect care nu e carte…  

am un sarpe   fosforescent la primit in tabara cand aveam vreo 9 ani crred


                  
           5. Găseşte cea mai veche carte din bibliotecă…
        
Cea mai veche carte  am primit-o de la bunica mea  e din anul  1978. Intr-o Singura Ora de Ion Grecea


         6. Găseşte o carte cu o fată pe copertă…

cred ca e cea mai simpla intrebare ..Damnare de Lauren Kate.., Doamne cat ador coperta asta..:*


         7. Găseşte o carte cu un animal…


Tot ce am este o pasare (cioara) mai mica de pe coperta Tacere de Becaa Fitzpatrick




    8. Găseşte o carte în care protagonistul să fie bărbat…
Hmm.. Jurnalele Lui Stefan de L.J Smith protagonist este Stefan :)



   9. Găseşte o carte care să aibă numai cuvinte pe copertă…
Hmm .....Hugo -Mizerabili  o carte  si ea foarte veche care am  primit-o de la tata ,a zis ca el a citit-o  cand avea 11 ani , ce dragut nu ? :*


    10. Găseşte o carte cu ilustraţii…

Pai......Insemnarile unei Pustoaice  de Rachel Renee Russell










11. Găseşte o carte care să aibă litere aurii pe copertă…


Uuuuu ..... litere auri  , Corby Flood de Paul Stewart & Chris Riddell titlul e albastru dar autorii sunt scrisi cu auriu.




            12. Găseşte un jurnal (real sau fictiv)… 

Pai... am  mentionat-o si mai sus  Insemnarile unei Pustoaice  de R.R.Russell





      13. Găseşte o carte scrisă de un autor cu un nume comun. (ex: Ionescu, Popescu… )
    

Wow....pai  cred ca SMITH adica e foarte populat nu in tara noastra e adevarat , dar e populat :)


  14. Găseşte o carte care să aibă pe copertă imaginea apropiată a ceva/cuiva…

Hmm...tot d L.J.Smith  Jurnalele Vampirilor -Furia 



    
   15. Găseşte cartea a cărei acţiune se petrece cel mai devreme…

Oooo...habar n-am .....Semnul de P.C Cast sertia Casa Noptii





        16. Găseşte o carte cartonată fără supracopertă…     
             

hmm....Ingerul noptii ..e foarte frumoasa coperta :P 


17. Găseşte o carte turcoaz…

Pai...Fantomele ne Stiu Toate Secretele  de MEGAN CREWE


            18. Găseşte o carte cu stele pe copertă…

Cercul Secret Ritualul de L.J.Smith are cateva stele micute in spatele fetei :P    


v
19. Găseşte o carte care să nu aparţină genului Young Adult…

Mai ne-Young Adult  de atat nu am gasit :

   Dupa ce am rascolit toata bibloteca m-am gandit ca si voua v-ar placea.


Deci ce ziceti Anca , Vero ,Wild Rose , Buburuza BiaNiahara   si   Ramona , incepeti vanatoarea? Cine are timp  ,respira oxigen si are starea necesara poate sa inceapa vanatoare ! :P




                                                                         
                                                                                                





Share this:

CONVERSATION

1 comentarii:

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.