Recenzie Film #1 -Beautiful Creatures

         Buna , ce mai faceţi? Eu nu mai pot de bucurie ,E Vineri , în sfîrşit. Da ,  după ce am citit recenzia
 filmului Beautiful Creatures de pe blogul lui Wild Rose nu am rezistat si am fugit la cinema sa vad si eu  filmul. Si pot sa va asigur ca e un film  foarte bun , mie una mi-a placut mult. 

Ethan Wate  este un  elev popular ,  dar plictisit de viaţa din oraşul   Gatlin , un oraş în care nimic  neobişnuit nu se întîmplă , asta pana la apariţia Lenei Duchaness , o fata misterioasă , bîntuită de un blestem ce îi loveşte familia de generatii bune. 
Ethan se indragosteste de Lena , nepasindu-i de blestem sau de puterile supranaturale , ba chiar le gaseste atragatoare. Asta mi-a placut mereu la Ethan el  era mereu foarte calm , haios , indiferent de situatie. Dar vor putea sa ramana impreuna cand este atata presiune din cauza blestemului? 
Chiar cred ca Ethan face tot filmul, are niste replici ce te dau pe spate .  .Deci chiar trebuie sa îl vedeţi  .
Daca nu ma credeti  uitati-va la aceste  trailere.




                                        

NOTA:          
 5/5

P.S= vroiam sa ma duc weekendul  acesta la Warm Bodies, dar 
i-am promis unei prietene ca ma duc cu ea si ea este acum bolnava deci v-a trebui sa astept.  Voi ati vazut  Warm Bodies ? Si daca da , v-a placut?           





                                                                                      
                                                                       


    

Share this:

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. De cand vreau sa citesc cartea. Imi tot zic ca o sa citesc cartea si apoi vad filmul,dar cred ca o sa dureze ceva. :)) Am auzit ca e bun filmul, dar vreau sa citesc cartea intai,sa-mi creez propriile imagini ale personajelor. In general arata mai bine in capul meu,in special baietii. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da la inceput asa am zis si eu , dar colegele mele tot trageau de mine si pana la urma am mers. Am inteles ca ,, cartea nu e la fel de buna ca si filmul , dar tot o sa o citesc cand o sa am timp momentan citesc Damnare si mai am cateva serii care tot asa am zis ca o sa le citesc ! Da ,cred si eu ca Ethan arata mai bine in capul meu :))

      Ștergere
  2. Și eu vreau să merg cu gașca dar cum toți sunt varză la organizare, tot pe mine pică treaba - ultima oară când i-am lăsat să se descurce au ajuns în zile diferite :-? :)) Le trebuie zile și date exacte scrise pe foaie:))
    Cred că o să mergem sâmbăta viitoare, cu toate că eu îmi doream din tot sufletul Roșu de Rubin - numai că cei de la Concorde nu au dat franciza și la noi. Viață crudăăăă:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am vrut sa merg la Rosu de Rubin dar nu am citit nici cartea si vreau sa citesc intai cartea si nici nu au dat franciza , da viata e cruda :)) Dar o sa merg sambata viitoare la Warm Bodies :3

      Ștergere
  3. Filmul nu l-am vazut , dar am citit cartea....nu pot sa zic ca a fost prea incredibila dar mi-a placut ...sper sa ajung si eu la cinema sau macar sa il vad pe net...chiar acum am sa caut sa vad daca l-a piratat careva :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , am auzit ca filmul e mai bun ca si cartea dar cum nu am citit cartea nu stiu , astept parerea ta . :D

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.