Recenzie - Ingerul Noptii - Becca Fitzpatrick

Hei , ce faceti dragilor?

Eu chiar acum am terminat Ingerul  Noptii si nu pot decat sa spun ca e extra-mega-super draguta ..hi hi hi...da sunt sigura ca v-a  fi cartea mea preferata pt. ceva timp.  Inger cazut sau inger pazitor ?..........
Dar  totul incepe cand Nora devine partenera la biologie cu Patch <3  si normal v-a ajunge sa se indragosteasca de el ...si sunt convinsa ca si voi de el dar nu sti daca sa ai sau nu icredere in el sunt multe rasturnari de situatie ...nici nu mai sti ce sa crezi..va dati seama saraca  Nora.
 

Eu nu v-am spus aproape nimic din actiune dar nici nu va spun *sic sic sic* nu vreau sa dau multe detali va spun  doar ca merita din plin sa o cititi . Ma bucur foarte foarte foarte mlt ca am cumparato ....vroiam demult sa o iau dar am tot amanato :(

.........Dar pana la urma am luato  yeyeyeeyeyeyey........:) Voi ati citito ? Va placut? Sau aveti de gand s-o cititi?


Nota:  5 / 5


 

Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Pare o carte numai buna de citit intr-o seara, cu o cana de ceai in mana. Clar trebuie sa o incerc si eu. Foarte frumoasa recenzia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc..sunt sigura ca iti v-a placea :P

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.