(✿◠‿◠) My Wish Listt ✿

   Hey dragilor , ce mai faceţi? ─‿‿─  După ce am citit recenzia lui ツ Sayuki despre cartea Fior am zis ca trebuie neapărat sa o am . Voi ,ati citit-o? V-a placut? 







De mulţi ani Grace îi observa pe lupii din pădurile aflate în spatele casei ei. Un lup cu ochii galbeni – lupul ei – a reprezentat mereu o prezenţă fără de care nu mai putea să-şi închipuie viaţa. Între timp, Sam trăia două vieţi: iarna, în pădurea îngheţată, protejat de haită şi mereu în compania unei fete neînfricate, iar vara, puţine şi preţioase luni petrecute ca om… până când frigul îl făcea să se transforme la loc. Acum, Grace face cunoştinţă cu un băiat cu ochii galbeni, care i se pare atât de cunoscut, încât i se taie răsuflarea. Este lupul ei, el trebuie să fie. Dar, pe măsură ce iarna se apropie, Sam trebuie să se lupte ca să îşi păstreze forma umană sau să rişte să o piardă pe Grace, dar să se piardă şi pe sine… pentru totdeauna.





P.S Deabia astept sa va vad comentarile ! :P


                                           

                                        

Share this:

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. Am citit-o si e mai mult decat extraordinara! O recomand oricui cu cea mai mare placere:)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai determinat să mi-o doresc și eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si am atatea carti in biblioteca , care nu le-am citit dar tot nu voi sta linistita pana nu o cumpar. :) Sa ma anunti cand ti-o iei!

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.