Leapsa ☮

 Buna , am primit o leapsa de la ღ Alexandra ღ . Multumesc mult!

    REGULI:
1.Numeşte si multumeste persoanei-blogului care ti-a acordat premiul.
2.Scrie 11 lucruri despre tine.
3.Răspunde la întrebările adresate si formulează  un nou set de 11 întrebări  pentru următorii nominalizati.
4.Nominalizeaza 9 bloguri pe care le admiri.
5.Anunţă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

11 LUCRURI DESPRE MINE :


                                            Uneori cînt în dus , de obicei cînd nu e nimeni acasă :))




                                                  Iubesc, iubesc , iubesc .iubesc.....ciocolata  <3



Cînd eram mica îmi doream mereu sa am o casa cu peste 11 catei :))) Cred ca vroiam asta doar pentru ca tata nu îmi lua nici măcar 1 :((  





I hate Math


Îmi place foarte mult sa citesc !!



Sunt o leneşă , as dormi toata ziua !!

I Love Paris !!




Mereu mi-am dorit sa opresc timpul , m-ai ales la teste :))



Ador baschetii , my lovers!!


Imi place foarte mult sa merg la cinema si singura sa mă  afund in întuneric si sa ma îndop cu popcorn !



Sunt team peace & love :P





  INTREBARI & RASPUNSURI:



            1. Dacă aţi avea  o luna de  vacanţă unde  v-aţi duce ?


Clar , Clar  la PARIS :* :*

               2.Care este cartea care v-a marcat cel mai mult?

Hmmm...nu cred ca este o carte care m-a marcat , sau cel puţin nu îmi mai aduc bine aminte .

      3.Ce / cine  v-a determinat sa va apucati de citit?

Pai ....este un lucru prin care ma relaxez  si uit de  tot , ma transpun in poveste si cred ca asta m-a făcut  sa citesc .
           4.Ce  părere aveti despre  lecturile obligatorii la  scoală ?

Sunt extrem de plictisitoare  , nu îmi plac, dar ce sa facem trebuie sa le citim si pe alea !! :(

           5.Aveti o obsesie ? Pentru ce?


 Well. ...carti si orice , imbracaminte , lanturi ,caiete , etc. cu semnul pace &  love


            6.Daca ati putea sa va intalniti cu un personaj , care ar fi acela ?  

Clar Patch din Ingerul Noptii !!!!!!!


                     7.Ce v-a determinat sa va faceti un blog?   

   Pai...primul blog care l-am citit a fost a lui Sayuki si apoi am vazut din ce in ce mai multe si am zis : '' Uuuu, ce tare , vreau si eu !! ''

           8.Care considerati ca este lucrul cel mai frumos din viata ?

Wow .....eu spun ca sunt foarte multe lucruri frumoase in viata , pentru ca viata e frumoasă dar asta depinde din ce parte o privestii, si am tinut si eu un discurs motival :))

               9. Aveţi un animal de casa? Dacă nu, v-ar plăcea unul?

Nu am :(  , dar mi-ar placea mult un catelus :P

             10. Ce culoare au ochii tai?

Caprui , deşi mereu am vrut sa  am ochii albaştri :P

              11.Ce fel de muzica preferat?

La faza asta sunt foarte ciudata ascult de toate nu am o  formatie preferata am melodi din toate partile , de la melodia lui Paramore  la Taylor Swift  si asa mai departe ...dar mai nou imi place un gen  de rap dar si alatot la cîteva melodii :)



 SI DE LA Adry ♥    


     1.Aţi ascultat vreodată vreo melodie de la Bridget Mendler? *ştiaţi că ea cântă,nu?!* Dacă da, care? Şi dacă nu, luaţi ascultaţi şi-mi spuneţi care!
     
    1. Da chiar am ascultat,  mai multe melodii dar una dintre ele este Ready or Not , cred ca asta e preferata mea desi sunt multe care imi plac ! :3

                    2. Aţi auzit vreodată de trupa 'Before you exit' ? Luaţi şi ascultaţi-i pentru că sunt dulcici.

              2. Da si de ei am auzit , sunt  scumpicei :*, Vad ca avem gusturi comune in privinta muzici :P

                    3 . Vă uitaţi la Doctor Who?!?!? o.O Şi dacă da, nu-i aşa că Doctorul nr 11, Matt Smith,                                                                e  enervant?! :)) Şi dacă nu, de ce papucii mei nu?! o.O

                         3.Daca  iti spun ca nu am vazut decat un episod si ala intamplator cand am aprins tv-ul , o sa ma  bati?Dar promit ca o sa ma  uit cat de curand pot acum sunt cam in urma  cu tot inclusiv cu serialele .

                             4. În ce clasă sunteţi? 
                       4. A -7 -a  i'm a little little girl :3

                                    5. Credeţi că mai rezistaţi până terminaţi toţi cei 12 ani de studiu?

                                 5. Sincer , nu nu cred :P

               
6. Ce carte aţi vrea să citiţi ?
6.Momentan nu vreau decat sa termin Damnare ^_^

7. V-aţi întrebat vreodată cum fac pinguinii pinguini mai mici? -.- 
7.Wow, chiar nu m-am gandit :))   

8. Aceeaşi întrebare ca la 7, doar că referindu-vă la girafe? o.O
8.Again , nu m-am gandit vai ce fel de om sunt eu :)))

9. Vă enervează şi pe voi oamenii care mint cum respiră doar pentru a se da interesanţi?
9. Da , eu mereu spun ca trebuie sa fi tu însati , cine te place te place si asa  ^ ^

 10.  Ce vă place la bloguşorul ăsta?
10.Totul ,e asa  simpatic .: Voi 3 sunteţi geniale fetelor .

11. Aţi vrea să se schimbe ceva la el? 

11. Nu , e genial si asa  vreau sa ramana :3 pupicei :* 





 ÎNTREBĂRILE MELE:


       1.Care este personajul tău preferat ?
       2.Ce alegi între : regizor sau scriitor?
       3.Unde citiţi de obicei?
       4.Care este ultima carte citită?
       5.De cat timp aveţi blogul?
       6.Care este prima carte S.F , pe care ai citit-o?
       7.Cînd e ziua ta si cati   ani faci?
       8.Te uiti la Jurnalele Vampirilor, daca da pe cine alegi ,Ian Somerhalder sau Paul Wesley?
       9.Spune-mi o întîmplare penibilă care ti-sa întîmplat !
      10.Iti place ciocolata ?
      11.Care este motto-ul tau  preferat?


NOMINALIZARI:

Adry


                                                                                              
                                                                                   
                


   

Share this:

CONVERSATION

8 comentarii:

  1. Am s-o fac, împreună cu celelalte, într-o zi cu soare mult:)) Am să încerc cât mai curând:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, iti urez bafta si sa nu uiti sa imi dai link-ul cand ai terminat :*

      Ștergere
  2. mersi de leapşă :*:* o să fac un update la postarea de ieri :):D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deabia astept sa iti vad raspunsurile , si eu am sa fac un update pt. a adauga intrebarile tale :3

      Ștergere
  3. Aici gasesti si raspunsurile de la intrebarile tale http://buburuzabia.blogspot.ro/search/label/leapsa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru leapsa, acum o fac :)

    RăspundețiȘtergere
  5. My brother suggested I may like this web site ().
    He was once entirely right. This put up truly made my day.
    You cann't imagine simply how a lot time I had
    spent for this info! Thank you!

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.