Recenzie - Tacere de Becca Fitzpatrick


Cartea o puteţi cumpăra de aici . 
Derutată , Nora, se trezeşte în mijlocul cimitirului nemaistiind nimic din ultimile 5 luni. Ajunge acasă unde descoperă că viaţa ei a luat o întorsătură stranie , mama ei îşi petrece timpul cu Hank, tatăl lui Marcie ,duşmâncă ei de o viaţa. Încercând din greu  se redescopere , îl întâlneşte pe Jev un străin periculos dar foarte atrăgător , care ştie mult mai multe decât vrea  arate . Cu cât cei doi petrec mai mult timp împreună cu atât Nora începe  îşi amintească din ce în ce mai multe despre cele 5 luni.



Părerea mea: 

    Cartea asta este nemaipomenită. Deşi nu prea m-a încântat ideea cu amnezia , tot a fost genială cartea. Patch nu a lipsit din carte ba chiar mi s-a părut mai deschis , mai sociabil , m-am reindragostit, şi Noră a fost mai luptătoare nu mai era aceeaşi fetiţă neajutorată de până acum , fază când a doborât nefilimul a fost asdkfdglmjgh , cel puţin mie mi-a plăcut la nebunie . Cartea asta are de toate , acţiune , comedie , romantism , îl are şi pe Patch , decii...  V-o recomand , dacă nu aţi citit-o , trebuie neapărat  puneţi mâna pe ea.
 Pur si simplu o ador pe Becca !

 Ştiţi  mai este doar o carte şi e gata seria , de ce Becca, de ce? Cum o  supravieţuiesc fără Patch ??! 





Citate:

-L-am... nimerit, am spus, încă şocată că îmi fusese atât de uşor.-Îngeraş, individul ăsta nu e un înger căzut.-Ce?-E nefilim.Un nefilim? Tocmai ciomăgisem până la înconnştienţă un nefilim?'
 -Ce-are a face 'hmm'? Ai putea folosi vreodată mai mult de cinci cuvinte? Toate vorbele scurte şi mârâiturile astea te fac să pari primitiv.Zâmbetul i-a devenit şi mai larg.-Primitiv.-Eşti imposibil
.-Eu Jev, tu Nora.'

Nota:

          5\5


                                                                  
                                                                           

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.